distributielijst : bijlagen komen niet bij iedereen aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

HLD

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Berichten
35
Een vreemd probleem.... Ik heb voor een distributie-lijst aangemaakt, zodat ik maar één groep hoef te selecteren en iedereen van die groep krijgt dan de notulen. Nu blijkt dat, wanneer ik gebruik maak van deze distributie-lijst, de meeste mensen inderdaad gewoon alles krijgen..... maar niet iedereen. Er zijn mensen die dan de bijlagen niét krijgen, terwijl anderen ze zonder problemen wél ontvangen hebben (dus ze zijn wél verzonden)..... Er is zelfs iemand die de vorige zending wél ontving, maar de zending erop niet ! Ik kan hier niets van maken, is er iemand anders die licht op de zaak kan werpen ????:shocked:
 
Hoi,

Omdat het bij 'anderen' veelal wel lukt, lijkt de oorzaak eerder bij de geadresseerden, dan bij jou te liggen.
In Outlook (2003) maar ook eerdere versies is in te stellen, dat berichten met een bepaalde omvang, of met bijlagen niet worden 'gedownload'.
 

Bijlagen

  • Instellingen.JPG
    Instellingen.JPG
    46 KB · Weergaven: 53
Dank je Valijn, ik zal eens vragen of ze naar hun eigen instellingen willen kijken. Ik denk inderdaad dat dat het moet zijn, anders snap ik er niets van.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan