Dit aanpassen in WP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwindev

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2013
Hallo,

Ik heb een afbeelding op mijn site staan waarvan ik graag wil wanneer mensen er op klikken ook worden door gelinkt.

Nou staat er dit in de WP code :

PHP:
                 * Homepage Featured Image
                 */
                ?>

<tr valign="top"><th scope="row"><?php _e('Featured Image (Link)', 'shell'); ?></th>
                	<td>
                		<input id="shell_theme_options[featured_image_link]" class="regular-text" type="text" name="shell_theme_options[featured_image_link]" value="<?php esc_attr_e($options['featured_image_link']); ?>" />
                        <label class="description" for="shell_theme_options[featured_image_link]""><?php _e('Enter your featured image link (Suggested image dimensions are <strong>440x300px</strong>.)', 'shell'); ?></label>
                	</td>
                </tr>

Kan ik dit zo aanpassen ?

Veel aanpassingen in de php zijn weer verdwenen met een update.

Als je zeker weet dat dit de goede code is en alles werkt, kun je er dit van maken om er een link van te maken:

* Homepage Featured Image
*/
?>
<a href="http://www.domein.nl" title="Naam">
<tr valign="top"><th scope="row"><?php _e('Featured Image (Link)', 'shell'); ?></th>
<td>
<input id="shell_theme_options[featured_image_link]" class="regular-text" type="text" name="shell_theme_options[featured_image_link]" value="<?php esc_attr_e($options['featured_image_link']); ?>" />
<label class="description" for="shell_theme_options[featured_image_link]""><?php _e('Enter your featured image link (Suggested image dimensions are <strong>440x300px</strong>.)', 'shell'); ?></label>
</td>
</tr>
</a>

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan