Hallo PC Dokters!!!
Ik heb het volgende probleem met het versturen van bestanden (bijlage) via Outlook Express:
Ik heb Outlook Express al opnieuw geinstalleerd d.m.v. Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
Tevens heb ik Internet Explorer 7 al opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.
Ook heb ik gekeken bij de Internet Opties indien er bij programma's - Email Outlook Express bij staat. Maar tot mijn verbazing staat deze er helemaal niet bij, alleen 'Windows live mail' welke bij mij helemaal niet bekend is.
Pc:
Windows XP Prof. edition met nieuwste updates
Outlook Express 6.00.2900.2180 mail versturen en ontvangen geen probleem
B.V.D. :thumb:
DJFryslan

Ik heb het volgende probleem met het versturen van bestanden (bijlage) via Outlook Express:
- Wanneer ik in een windows map (bijv. Mijn Documenten) op een bestand klik, verschijnt er links bij 'Bestands- en maptaken' het volgende 'Dit bestand per e-mail verzenden'
- Wanneer ik hier op klik, wordt indien het een afbeelding is het volgende gevraagd: Verkleinen of originele grootte behouden
- Wanneer ik op OK klik, gebeurt er niets meer!! Normaal wordt er een nieuw e-mail bericht geopend door Outlook Express met het bestand(en) in de bijlage, maar nu niet...
Ik heb Outlook Express al opnieuw geinstalleerd d.m.v. Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
Tevens heb ik Internet Explorer 7 al opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.
Ook heb ik gekeken bij de Internet Opties indien er bij programma's - Email Outlook Express bij staat. Maar tot mijn verbazing staat deze er helemaal niet bij, alleen 'Windows live mail' welke bij mij helemaal niet bekend is.
Pc:
Windows XP Prof. edition met nieuwste updates
Outlook Express 6.00.2900.2180 mail versturen en ontvangen geen probleem
B.V.D. :thumb:
DJFryslan

Laatst bewerkt: