Dit.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

dippy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2002
Berichten
229
In mijn register staat al een poosje het bestand "Dit.exe". Via Google kwam ik op het Breekpunt-forum waar iemand schrijft: "DIT.exe is een service die uw drives te detecteerd en aan de FLASH MEMORY CARD meld. Als je deze service uitgeschakeld zijn uw drives niet vindbaar. Dit is dus e noodzakelijke service."
Maar hier op helpmij geeft Pieter Arntz iemand het advies dit bestand te verwijderen.
Nu heb ik geen problemen met mn pc, maar ik ben toch wel benieuwd of ik dit bestand nu wel of niet met een gerust hart kan laten staan.
 
Je zou kunnen overwegen om het bestand een andere naam te geven, bijv dit.oud ofzo.
Test daarna eens het gebruik van je flash memory cards, en je weet het.
 
Bedankt voor je antwoord headout.
Ik heb die info over flash memory cards geknipt en geplakt, maar om eerlijk te zijn: ik heb geen flauw idee wat er mee bedoeld wordt. Ja, iets met geheugen, maar daar stopt mijn kennis. :eek:
Ik ben dus een superleek en ik heb begrepen dat superleken maar beter niet in het register kunnen gaan knoeien. Het lijkt me beter even te wachten op een simpel "ja, verwijder maar / nee, laten staan"-antwoord.
 
Hoi Dippy,

Nadat ik toen die bestanden van soetekg heb ontvangen bleek al snel dat inderdaad msite18.exe de dader was.
Dit.exe was inderdaad onschuldig. Dus, laat maar staan.

Groetjes,

Pieter
 
Ben ik weer gerustgesteld :)
Bedankt Pieter!

en roto ook bedankt voor je reactie, hoewel jouw info al in m'n eerste post stond :D
 
Laatst bewerkt:
Sorry was ook een reactie op alleen je topic, was even vergeten je bericht te lezen. Sorry ben soms mezelf te snel af. :)

Groetjes Erik Rothuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan