Abyss
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2005
Hallo,
Ik heb even wat bijval nodig
. Want wat er nou gebeurt is echt heel raar
.
als ik mijn browser Firefox 1.5.0.9 open start er soms een hele ander pagina op dan mijn standaard
. Zo had ik bijvoorbeeld een site bezocht met in de rechter boven hoek een logo van
de www.omroep.nl ik sluit deze pagina en ook meteen mijn firefox.Even daarna start ik firefox op en ineen krijg ik een melding dat mijn pagina "www.omroep.nl" n niet gevonden kan worden:shocked:. Maar wat het rare is ik heb dit helemaal niet ingevoerd als zijne dat dit mijn startpagina zou moeten worden
. En nu komt het. als ik dan bij opties kijk, omdat ik dan denk nou dan zal het daar wel aangepast zijn, staat gewoon mijn startpagina "Google"ingesteld.
weet iemand wat hier aan dehand is.
extra info
Ik heb wel onlangs Bitdefender geinstaleerd:thumb:
Ik heb even wat bijval nodig

als ik mijn browser Firefox 1.5.0.9 open start er soms een hele ander pagina op dan mijn standaard

de www.omroep.nl ik sluit deze pagina en ook meteen mijn firefox.Even daarna start ik firefox op en ineen krijg ik een melding dat mijn pagina "www.omroep.nl" n niet gevonden kan worden:shocked:. Maar wat het rare is ik heb dit helemaal niet ingevoerd als zijne dat dit mijn startpagina zou moeten worden

weet iemand wat hier aan dehand is.

extra info
Ik heb wel onlangs Bitdefender geinstaleerd:thumb: