Dit is wel HEEL erg raar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirJohn

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2006
Zo heb ik nu eindelijk even je aandacht.

Ik werk nu alweer een tijdje met vista en moet zeggen dat vista elke keer beter en leuker word om mee te werken. Echter stuit ik nog steeds op veel problemen waaronder deze,

Ik heb een SD kaartje die ik in mijn laptop kan steken. Echter herkent vista dit helemaal niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?

nog even een losse vraag want vind onzin om hiervoor een topic te openen ergens anders,
Ik heb gister mijn desktop pc even lopen schoonmaken van binnen. Ik moest ook even het ventilatortje verwijderen die binnen in de kast zit gemonteerd. Nou weet ik niet of ik dit goed heb gedaan. Vroeg mij af of het ettiket nou naar binnen moest dus richting de compenenten of met de ettiket tegen het roostertje.

Alvast bedankt voor je hulp

ventilator moet naar binnen blazen, dus ik zou even voelen.

heb je de juiste drivers voor de kaartlezer?

hey is de fan die tegen de zijkant zit van de pc.
aan de achter kant dus.
hij zit bij mij naast de voeding. stroom toevoer.

Weet iemand al iets over de SD Card?
Ik moet inderdaad een driver hebben
maar heb geen idee waar ik doe vandaan moet halen

Laatst bewerkt:
wat is het merk en type van de kaartlezer?
of zat hij al in je pc, zoja wat is het merk en type van je pc

bedankt voor je reactie
nee hij zit al in mijn laptop verwerkt maar ook als ik een card reader gebruikt kan vista deze niet lezen ik heb een acer
en vista home premium

Zo heb ik nu eindelijk even je aandacht.

Ik werk nu alweer een tijdje met vista en moet zeggen dat vista elke keer beter en leuker word om mee te werken. Echter stuit ik nog steeds op veel problemen waaronder deze,

Ik heb een SD kaartje die ik in mijn laptop kan steken. Echter herkent vista dit helemaal niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?

nog even een losse vraag want vind onzin om hiervoor een topic te openen ergens anders,
Ik heb gister mijn desktop pc even lopen schoonmaken van binnen. Ik moest ook even het ventilatortje verwijderen die binnen in de kast zit gemonteerd. Nou weet ik niet of ik dit goed heb gedaan. Vroeg mij af of het ettiket nou naar binnen moest dus richting de compenenten of met de ettiket tegen het roostertje.

Alvast bedankt voor je hulp

Over de losse vraag : Etiket boven
en meld even merk en type van de SD kaart

PCWizard : http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Nou ik gebruik altijd een SD card reader op mijn pc
en welke kaart ik ook gebruik SD Card het maakt niet uit hij doet het niet op vista home premium op mijn acer laptop...

dat maakt niet uit, het gaat erom dat hij geen enkele herkend,

heb jij zelf vista er eens opnieuw of er helemaal zelf op gezet?

kijk ook even op de site van acer ,en jouw model, daar staan goede drivers bij.

heb me laptop vrij nieuw nog geen jaar schat ik zo.
vista zat er jammerlijk genoeg al in
maar bedankt ik zal eens gaan kijken op die site.

update: ben hier terecht gekomen alleen begrijp daar vrij weinig van. kunt u misschien helpen welke driver ik naar opzoek ben
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5720.html

Laatst bewerkt:
cardreader ricoh v3.51 moet je downloaden.
van die site die jij hier neerzette.

onlangs werkt het prima alleen de card reader in mijn laptop zelf reageert nog steeds niet

ja.
maar alleen de usb card reader werkt
niet de gene in mijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan