Dit kan toch gewoon niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yellowcard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
De PC reageert gewoon zo sloom, dat is echt niet normaal gewoon. Toenet liep ie gewoon vast op Paint :S Anyways, hier is dus een screen van wat ik denk dat het probleem is:

Ik denk dat het een virus is, maar weet het niet, dus post het maar hier. Zeg even wat je ervan denkt aub.

Met vriendelijke groeten,

Lex

Laatst bewerkt:
defragmenteren kan soms wonderen doen

behalve defragmenteren, kan het ook spyware / malware etc zijn.

probeer eens een volledige scan met hitman pro 2, of AVG anti-spyware Free, of iets dat erop lijkt. Je kan ook AVG anti-root kit free proberen, dit spoort programmaatjes op die wel actief zijn maar niet in je lijst van processen voorkomen.

succes

View - select columns en dan virtual memory size aanvinken (maar dan in het Nederlands). Ik heb denk ik zelf bij mij ook al eens het rekensommetje gemaakt (alles bij virtual memory optellen, plus dan nog eens de 100/150MB bij memory ook) en dan kwam ik nog heel wat minder uit als ik mij goed herinner maar het zou toch al meer in de buurt moeten zijn.

Oeps foutje blijkbaar toch niet alles optellen, kkom bij mij veel te veel uit, weet iemand zo wat je precies moet optellen?

Mja ik begrijp het ook niet echt.

Bij mij

memory: 334852 (kolom opgeteld
virtual memory: 334220 (toevallig ongeveer hetzelfde, is echt de andere kolom opgeteld)

maar bij gegevens van het geheugen:

commit charge, total: 485252 (472M / 974M)

en het echte fysiek geheugen: (total min avail. min cach: 298688) of moet de cache er toch nog bij (total: 514116, cache: 160232, avail. 55196).

Ik zie geen verband tussen de getallen, hoewel ze natuurlijk niet constant blijven maar toch ongeveer constant genoeg om een verband te moeten zien.

Laatst bewerkt:
Oke, nu is het 350mb, maar hij is nogsteeds even traag :(, vooral net na het opstarten(wat ook erg lang duurt)

Hmm over traag gesproken

Ik gebruik mozzila firefox en het gebruikt altijd rond de 80.000 kb geheugen
is dit niet een beetje te veel ??

het is nu

90.000

Hmm over traag gesproken

Ik gebruik mozzila firefox en het gebruikt altijd rond de 80.000 kb geheugen
is dit niet een beetje te veel ??

het is nu

90.000

Niet echt. Bij mij nu 59000 KB en bij VM Size staat nog eens 56000. Hangt volgens mij ook af van de hoeveelheid geheugen je hebt hoeveel hij in het ram laat zitten. Ik gebruik meestal Opera waar het niet standaard meer is maar bij veel tabbladen of bepaalde websites soms nog veel hoger oploopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan