DitExp.exe werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

amvliefland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Als ik Vista opstart komt dit in mijn beeld.
"DitExp.exe werkt niet meer"
Wat is dit? en wat kan ik er doen?

Ook ik krijg in Vista de melding dat ditexp.exe niet meer werkt. Dit bericht kreeg ik nadat ik tevergeeft trachtte een driver te installeren voor mijn MP3 speler. Waarschijnlijk is er geen Vista driver beschikbaar voor mijn Time MP3 speler en de driver voor Windows 98 die door de setup van het meegeleverde cd-tje is geïnstalleerd is m.i. de veroorzaker van de foutmelding.
Ook al is het vervelend dat je de foutmelding steeds moet wegklikken, kwaad kan het denk ik niet. Alles werkt nog gewoon, ook de andere apparaten die ik op die USB-poort aansluit.

ditexp.exe is een progje dat gebruikt wordt voor flash memory kaartjes.
Het is best dat deze applicatie blijft draaien maar hoe je het probleem moet oplossen weet ik zo direct niet...

Ik neem aan dat jullie een medion pc of laptop hebben?

ditExp.exe

Nadat ik de drivers voor mijn mp3 speler heb verwijderd krijg ik ook niet meer de melding dat ditexp.exe niet meer werkt. Het enige probleem dat ik nu nog overhoud is dat er geen Vista driver beschikbaar is voor mijn Time mp3 speler. Dat heb ik al vaker gehoord:confused:

kan je eens precies specifieren wat het probleem nog is?

MP3 speler geen Vista driver

Als ik mijn MP3 speler aansluit op de USB poort krijg ik wel in de verkenner een verwisselbare schijf te zien, maar hij ziet er niets op staan. Ik dacht eerst dat de mp3 bestanden gewist waren, maar op een andere pc met windows XP zie ik dat alles er nog op staat.
Ik heb een Time mp3 speler die automatisch herkend werd in Windows 2000 en Windows XP. Voor Windows 98 was een driver meegeleverd.

ditexp.exe en Time MP3 speler

Hoi Jelpot,
Hartelijk dank voor het doorsturen van de link naar Time CE.
Helaas hebben zij nog geen driver voor Vista. Er staat wel dat de driver ook voor Vista bedoeld is, maar waarschijnlijk is dat toekomstmuziek. Het is gewoon de driver voor Windows 98 en die veroorzaakte juist het probleem met ditexp.exe.
Ik zal proberen of ik daar iemand kan bereiken om mijn probleem voor te leggen.
Ik ben toch heel blij met je "meedenken".
:thumb:

dat is graag gedaan :P
ik hoop dat je het lukt!!!
---
maar nochthans de driver die daar staat, ik betwijfel of dat gwn deze van win 98 is hoor wan het bestand staat daar pas vanaf 03/03/2008

Laatst bewerkt:
Op de site van Time CE (het was inderdaad de goede), staat het volgende:
PA-207 U-storage utility (98Se/ME/2000/XP/Vista)& Windows 98 driver.
Je zou dus denken dat deze geschikt is voor Vista, maar bij uitpakken krijg ik een bestand met de naam W98 driver.exe en bij uitvoeren krijg ik de boodschap dat deze driver alleen voor Windows 98 is.
Ik heb contact opgenomen en geschreven dat ik een driver voor Vista moet hebben. als ik antwoord krijg laat ik het je weten.
Nogmaals bedankt.:)

jah ik ben niet zo iemand die drivers kan maken :D
Het enigste wat ik kan is vooral wat met software werken en installeren enzo :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan