Ditributielijst laat zich niet definitief wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pienp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2013
Versie: Outlook 2007
Probleem: ik gebruik regelmatig een distributielijst voor een mail aan een groep.
Wanneer ik er een groepslid uit verwijder, is deze inderdaad uit de lijst.
Maar... wanneer ik een nieuwe mail aanmaak, zit betreffende persoon nog steeds in de lijst en komt dus in het adres vak terecht. Dat is niet de bedoeling.
Vraag: Wie weet hoe ik de lijst écht veranderd krijg. Want zelfs wanneer ik een nieuwe lijst aanmaak gebeurt het dat de personen uit de oude lijst nog steeds in het adres vak van de mail verschijnen.
Outlook onthoudt dus oude lijsten??

nog onduidelijk

Beste Edmoor,
Bedankt voor de tip. Ik heb het programma gedownload.
Maar wanneer ik een regel verwijder in de lijst adressen en het programma sluiten wil krijg ik de vraag: 'Do you want to discard the changes you made in the current NK2 file and exit? Wanneer ik dan op 'nee' klik, sluit het programma niet. Wel wanneer ik op 'ja' klik maar dan verdwijnt de regel niet. Discard betekent: afdanken, weggooien. Ik wil de verandering dus 'nee' afdanken of weggooien maar juist 'ja' goedkeuren.
Hoe zit het nou? Kun je me daar nog mee helpen? Want nu is de lijst die ik verwijder aanvankelijk weg maar wanneer ik NK2 weer open, staat deze er toch weer in. Bovendien verschijnt de groep die ik wilde verwijderen nog steeds in de opties van de 'aan' box van de email.
Het verwijderen van één enkel adres is wel gelukt.... vreemd. Met een volgend adres wil het ook niet lukken. Moet ik eerst iets opslaan? Sla ik een stap over?

Laatst bewerkt:
Waarom hij dat doet weet ik niet en ik kan het ook niet meer testen omdat ik inmiddels werk met Outlook 2010 die geen gebruik meer maakt van een NK2 bestand.

Jammer!

Jammer. bedankt voor je moeite. Wellicht weet iemand anders antwoord op mijn vraag?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan