Hallo, ik ben een website aan het maken voor een restaurant en zit met een probleem met de navigatiebalk. Deze is opgebouwd uit een div met height 100%, en alle parent items hebben ook height 100% zodat de div in het browservenster dus wel volledig de hoogte van het browservenster heeft, maar als er in de div 'content' ernaast een langere inhoud staat dan het browservenster waardoor je dus moet scrollen, dan verlengt de navigatie div dus niet mee...

Tweede (iets minder belangrijk probleem): om aan te duiden op welke pagina je zit, heb ik in de css een text-decoration underline aangegeven als de body-id en de li-id van de navigatie samen zichtbaar zijn. Dit werkt ook, maar ik zou dit eigenlijk niet onderlijnd willen, maar gewoon de tekst die wit blijft op het moment dat je op die pagina zit, maar dat werkt blijkbaar niet. Ook met het a:active-element werkt dit niet.
Weet iemand hier een oplossing voor?
http://twiceav.be/N/menu.php

Tweede (iets minder belangrijk probleem): om aan te duiden op welke pagina je zit, heb ik in de css een text-decoration underline aangegeven als de body-id en de li-id van de navigatie samen zichtbaar zijn. Dit werkt ook, maar ik zou dit eigenlijk niet onderlijnd willen, maar gewoon de tekst die wit blijft op het moment dat je op die pagina zit, maar dat werkt blijkbaar niet. Ook met het a:active-element werkt dit niet.
Code:
/*/ test pagina aanduiding waar je zit /*/
body#menu li#navmenu,
body#alacarte li#navalacarte,
body#lunch li#navlunch,
body#feesten li#navfeesten,
body#fotogalerij li#navfotogalerij,
body#contact li#navcontact,
body#route li#navroute,
body#nieuwsbrief li#navnieuwsbrief,
body#openingsuren li#navopeningsuren
{
text-decoration: underline;
color: #FFF;
}
body#frissevoorgerechten li#navalacarte, body#warmevoorgerechten li#navalacarte, body#visgerechten li#navalacarte, body#vleesgerechten li#navalacarte, body#nagerechten li#navalacarte, body#kindergerechten li#navalacarte,
body#frissevoorgerechten li#navfrissevoorgerechten,
body#warmevoorgerechten li#navwarmevoorgerechten,
body#visgerechten li#navvisgerechten,
body#vleesgerechten li#navvleesgerechten,
body#nagerechten li#navnagerechten,
body#kindergerechten li#navkindergerechten
{
text-decoration: underline;
color: #FFF;
}
Weet iemand hier een oplossing voor?
http://twiceav.be/N/menu.php