Marion2u
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 apr 2009
Hoi,
Ik zit met het volgende verveeld. In de design view in Dreamweaver zie in dat de div voor de inhoud helemaal niet op zijn plaats komt en na het navigatiemenu komt.
Bekijk ik de site in een browser dan komt de div wel mooi naast het navigatiemenu.
Nu is dit wel vervelend wanneer ik de footer wil bijwerken, en vind ik het gewoon raar dat ie in de design view niet op zijn plaats blijft.
In bijlage heb ik een screenshot toegevoegd, de css code voor de belangrijkste div's:

Weet iemand hoe het komt dat in de design view ik dit krijg?
Bedankt!
Kim

Ik zit met het volgende verveeld. In de design view in Dreamweaver zie in dat de div voor de inhoud helemaal niet op zijn plaats komt en na het navigatiemenu komt.
Bekijk ik de site in een browser dan komt de div wel mooi naast het navigatiemenu.
Nu is dit wel vervelend wanneer ik de footer wil bijwerken, en vind ik het gewoon raar dat ie in de design view niet op zijn plaats blijft.
In bijlage heb ik een screenshot toegevoegd, de css code voor de belangrijkste div's:
Code:
#geheel { width: 770px; height: 435px; margin: 0px auto; border: 1px solid #F0F0E0; }
#links { width: 150px; height: 140px; background-image: url(images/achtergrond.jpg); float: left;}
#banner { background-color: #F0F0F0; width: 620px; height: 140px; float: right; background-image: url(images/jumping.gif)}
#navigatie { width: 150px; height: 260px; float: left; padding-bottom: 20px; }
#inhoud { color: #393939; padding-left:15px; padding-right: 150px; padding-top: 15px; padding-bottom: 15px; background-color: #F0F0F0; width: 455px; height: 260px; float: right;}
#footer { float: left; padding-left: 150px; width: 770px; color: #939393; text-align: center; font-size: 9px;}

Weet iemand hoe het komt dat in de design view ik dit krijg?
Bedankt!
Kim