• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

div vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frodo1

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
ik zoek wat koppelingen waar ik niet uitkomt

in jan wordt de gewerkte uren weergegeven alleen hier moet ik : gebruiken anders krijg ik geen eindkomst te zien eigenlijk zou ik dus inplaats van : een enkele . willen gebruiken.
dus bijvoorbeeld 13:30 zou ik willen hebben 13.30

En in het rooster op cel B3 zou ik dus jan!c9 willen hebben alleen dan wel afgekort
bijvoorbeeld maandag - ma en dinsdag - di

en dan heb ik nog een vraagje in het rooster staan mijn diensten weergegeven als D voor dagdiens A voor Avond en de N voor Nacht nu zou ik deze koppeling willen hebben op jan als geen afkorting dus de D moet dan op jan weergegeven als Dagdienst

Laatst bewerkt:
ja op een of andere mannier heb ik iets gedaan binnen excel maar wat weet ik niet om deze waar automatisch weer terug te krijgen.:o

sorry

Dan was het beter geweest dat eerst op te lossen voor je betstand hier plaatste.

Gr Justes

Dan was het beter geweest dat eerst op te lossen voor je betstand hier plaatste.

Gr Justes

inmiddels verwijderd sorry voor de overlast:confused:

oke even de boel aangepast zodat de werkbalken gewoon in het zicht blijfen
dit is het nieuwe bestandje.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo Frodo

In bijlage een en ander aangepast zodat alles wat je in tabblad rooster invoert automatisch via zoekfuncties in tabblad Jan komt te staan.
Ik heb o.a. de celeigenschappen van datum dag en tijd aangepast.

hey popipipo :thumb:toppie voor het werk wat je geleverd heb alleen zal dit voor mij niet helemaal gelden omdat ik nu niet mijn tijden kan veranderen binnen jan bijvoorbeeld bij overwerk.

Graag gedaan Frodo

Als een klein beetje meer uitleg geeft over de overuren hoe het wil hebben is het misschien ook nog wel te doen.

Willem

oke ik heb hem ook weer ff aangepast zodat de uren gewoon bewerkbaar blijfen.

alleen zou ik graag de afkorting van D = Dag A=Avond en N=Nacht willen veranderen in jan, voor Dag Avond en Nacht

De benaming van dagdienst avonddienst en nachtdienst wordt gehaald uit tabblad rooster Cel AI2-AI4
Daar kun je de benaming dus aanpassen en evt nieuwe toevoegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan