Hallo,
Sinds enige tijd krijg ik in Windows Vista verschillende BSOD's.
De meest voorkomende is:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
m.b.t. nvstor32.sys 0xC000000F
of partMgr.sys
Daarnaast heb ik heel af en toe ook andere meldingen zoals:
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR in 0x0000007A
De BSOD lijken vrij onwillekeurig te verschijnen (zowel bij booten als na een tijdje aan te staan). Soms heb ik er een aantal dagen geen last van en dan verschijnt het weer regelmatig. Daarnaast blijft windows vrij regelmatig hangen na het inloggen (inlogschem verschijnt, maar na inloggen blijft hij oneindig bezig, of start heel langzaam op, waarna meestal een BSOD volgt).
Ik heb al MemTest86 gedraait, deze gaf geen fouten aan. Ik denk dat dit te maken heeft met of mn harde schijf of met drivers.
Daarnaast heb ik nog problemen met nvlddmkm.sys een driver voor je grafische kaart, maar ik denk dat deze los staat van de rest van de foutmeldingen.
PC Specs:
Windows Vista Ultimate 32-bit
AMD Athlon 64 3800+ 2.4 Ghz
2 GB RAM Kingston
DFI Lan-party nF4 Ultra-D Mobo
2x Maxtor (SATA)en 1x Seagate (SATA) + 1x maxtor Extern (IDE/USB)
Wie-o-wie kan me verder helpen met dit probleem?!
Sinds enige tijd krijg ik in Windows Vista verschillende BSOD's.
De meest voorkomende is:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
m.b.t. nvstor32.sys 0xC000000F
of partMgr.sys
Daarnaast heb ik heel af en toe ook andere meldingen zoals:
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR in 0x0000007A
De BSOD lijken vrij onwillekeurig te verschijnen (zowel bij booten als na een tijdje aan te staan). Soms heb ik er een aantal dagen geen last van en dan verschijnt het weer regelmatig. Daarnaast blijft windows vrij regelmatig hangen na het inloggen (inlogschem verschijnt, maar na inloggen blijft hij oneindig bezig, of start heel langzaam op, waarna meestal een BSOD volgt).
Ik heb al MemTest86 gedraait, deze gaf geen fouten aan. Ik denk dat dit te maken heeft met of mn harde schijf of met drivers.
Daarnaast heb ik nog problemen met nvlddmkm.sys een driver voor je grafische kaart, maar ik denk dat deze los staat van de rest van de foutmeldingen.
PC Specs:
Windows Vista Ultimate 32-bit
AMD Athlon 64 3800+ 2.4 Ghz
2 GB RAM Kingston
DFI Lan-party nF4 Ultra-D Mobo
2x Maxtor (SATA)en 1x Seagate (SATA) + 1x maxtor Extern (IDE/USB)
Wie-o-wie kan me verder helpen met dit probleem?!

Laatst bewerkt: