Diverse drivers niet geinstalleerd na herinstallatie Windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuuSiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Ik heb vorige week mijn computer opnieuw geinstalleerd voor de eerste keer (een Fujitsu siemens Scaleo J).
En nu doen er een paar dingen het niet.
Bij apparaatbeheer staan deze dingen met een gele vraagteken:
Ander PCI-brugapparaat
Netwerkcontroller
SM-buscontroller
Videocontroller (VGA-compatibel)
die dingen doen het dus niet
Ik heb geen driver cd meer die er wel hoort te zijn.
Nou heb ik een aantal drivers gedownload op Fujitsu-siemens.nl maar deze apparaten doen het nog steeds niet

ik krijg ook een foutmelding als ik een spel wil spelen:
Geen met DirectX 9.0c compatibele grafische kaart gevonden op deze computer! Zorg ervoor dat je over een grafische kaart beschikt die compatibel is met DirectX 9.0c en dat je de meest recente stuurprogramma's hebt geinstalleerd. Het wordt nu afgesloten.

kan iemand mij uit de brand helpen want ik weet het echt niet meer
alvast bedankt

Het ligt waarschijnlijk toch aan de drivers, je kunt misschien met de support van fujitsu contact opnemen en vragen of ze je verder kunnen helpen.

Probeer anders hier http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/index.html even om alsnog goed naar de drivers te zoeken.

Anders kun je nog even naar site van je moederbordfabrikant gaan om daar de geschikte drivers te downloaden, hetzelfde geld voor je grafische kaart.

de site van fujitsu kom ik niet op de drivers
en hoe kan ik zien welke fabrikant van mijn moederbord is??

misschien kan je even kijken naar mijn drivers en een link sturen
dit is mijn serienummer: YSSI032975

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van de vraag aangepast "Helppp"zegt niets over je vraag/probleem.

ik heb op die site gezeten van de week
en nu kom ik er niet meer op ik kan dan me serienummer invullen en dan verder krijg ik een foutmelding en zie ik niet de drivers die ik kan downloaden
maar ik heb dat al geprobeerd en hij installeerd niet mijn andere apparaten

ik heb op die site gezeten van de week
en nu kom ik er niet meer op ik kan dan me serienummer invullen en dan verder krijg ik een foutmelding en zie ik niet de drivers die ik kan downloaden
maar ik heb dat al geprobeerd en hij installeerd niet mijn andere apparaten
Daar je niet antwoordt op de gestelde vraag (16.28 uur), ga ik er vanuit dat inmiddels alles weer prima werkt en dat al je problemen zijn opgelost. Da's mooi om te horen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan