Hallo allemaaltjes, ik ben in het volgende probleem beland waar ik me effe geen raad mee weet:
ik installeerde 1 maand geleden wavelabs, hierna problemen met herkennen drive´s,
bij herstart kwam melding dat pinnacle dit hersteld had, echter sinds dien:
pinnacle studio 9 kan geen mp-3´s laden, melding: laden van mp-3 mislukt,
feiten!
wavelabs gedeinstalleerd en studio 9 geherinstalleerd,
mp-3 probleem treedt ook op bij een leeg project dus geheugen is niet overbelast!
ik doe mp3-´s toevoegen die vorige keer wel werkte, mp-3´s zijn dus wel geschikt!!
andere problemen!
1.bij c.d. afspelen hoor je tikken,
2. dvd naar dvd copieren mislukt vaak omdat readbuffer leegloopt
3 bij opstarten valt scherm soms stil en bevriest,
4 opstarten duurt 2 min langer,voordat bios aan geheugentest begint staat ie eerst 2 minuten stil!
5. een data dvd 4.7Gb lezen duurt in dvdlezer 1,5 uur en in brander 15 min.
het lijkt erop dat wavelabs een conflict heeft veroorzaakt met de audio en cd/rom communicatie, ik heb echter geen idee wat nu te doen!
dus HEEELLLPPPPP, please, Greetz Helfire...
ik installeerde 1 maand geleden wavelabs, hierna problemen met herkennen drive´s,
bij herstart kwam melding dat pinnacle dit hersteld had, echter sinds dien:
pinnacle studio 9 kan geen mp-3´s laden, melding: laden van mp-3 mislukt,
feiten!
wavelabs gedeinstalleerd en studio 9 geherinstalleerd,
mp-3 probleem treedt ook op bij een leeg project dus geheugen is niet overbelast!
ik doe mp3-´s toevoegen die vorige keer wel werkte, mp-3´s zijn dus wel geschikt!!
andere problemen!
1.bij c.d. afspelen hoor je tikken,
2. dvd naar dvd copieren mislukt vaak omdat readbuffer leegloopt
3 bij opstarten valt scherm soms stil en bevriest,
4 opstarten duurt 2 min langer,voordat bios aan geheugentest begint staat ie eerst 2 minuten stil!
5. een data dvd 4.7Gb lezen duurt in dvdlezer 1,5 uur en in brander 15 min.
het lijkt erop dat wavelabs een conflict heeft veroorzaakt met de audio en cd/rom communicatie, ik heb echter geen idee wat nu te doen!
dus HEEELLLPPPPP, please, Greetz Helfire...