Diverse problemen Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Farbak

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Ik heb onlangs de Firefox-browser geinstalleerd.
Een browser die sneller is dan de Explorer.
Alleen doen zich een paar problemen voor.
Deze zijn:
- als ik de browser in het opstartmenu plaats dan krijg ik bij het opstarten het bericht dat ie mijn startpagina niet kan vinden. Als ik op het startpaginasymbool click verschijnt deze wel.
- de site http://www.multifoon.nl/ laat een geheel blauw scherm zien terwijl IE deze site wel normaal opent.
- Voorts kan ik mijn Postbank account niet openen. Krijg steeds de mededeling “Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan” terwijl de Java wel is ingeschakeld. Opnieuw inloggen geeft steeds hetzelfde resultaat.
Bij IE gaat dat wel goed.

Gaarne een oplossing voor bovengenoemde zaken.
Alvast bedankt voor de moeite !

Girotel Online is getest voor

Windows XP/2000/ME/98/95/NT4 in combinatie met Internet Explorer 4.01 en hoger
MacOS 10 in combinatie met Netscape 7.0 en hoger

Aldus de postbank.

Firefox gaat strenger om met HTML dan IE. IE accepteert zowat alles, firefox zeker niet. Daarom gebruik ik beide browsers.

Voor firefox moet je ook de java-plugins downloaden en installeren, deze werkt niet met de plugins voor ie!

Genoeg om geband te worden. Mijn advies is dan ook, vooral aanpassen.

Peter (Tarabass),
Bedankt voor je reactie.
Kun je aangeven hoe Java-pugins te downloaden en installeren ?

Kijk eerst eens even bij google, waar peter vazed dat linkje over plaatste! Mocht je nog vragen hebben, of er niet uit kunnen komen helpen we je graag verder:thumb:

Multifoon staat op de blacklist van mozilla, en er is nog geen oplossing gevonden (de moeite genomen)door de maker van de site! Waar het op neer komt is dat de site niet in een bepaald standaard is uitgevoert zodat alle browsers deze kunnen lezen! Lees de onderstaande pagina eens goed door en misschien kun jij de maker ervan overtuigen deze voor iedereen beschikbaar te maken(wat hem alleen maar kijkers kost natuurlijk)! Bekijk de hele site maar eens, er zal je veel duidelijk worden!

blacklist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan