Diverse vreemde dingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
hallo
gisteravond kwam iemand bij mij op dechat van msn .en die zat met een probleem .
1 haaar pc sluit uitzichzelf af en op
2als ze programmas verwijdert zijn ze de volgende dag weer terug.
3 terwijl zij met mij zat te chatten kwam er stteds een adres in van een site en die kon je aanklikken.
weet iemand wat er aan de hand is en zoja wie kan mij daarbij helpen . ik ga strakls naar haar toe en zal haar dan zelf even lid maken van help mij.
vr gr marina:(

ik denk............... virus/spyware/en of een niet goed beveiligde pc!
daar zou ik maar eens goed naar kijken want het schijnt dat nieuwe virusjes via msn makkelijk je pc binnen sluipen

Vraag verplaatst naar een betere sectie. Je had het in helpmij acties geplaatst en dat is zeker weten niet de juiste sectie. In het vervolg wat meer zorgvuldigheid met het uitzoeken van een sectie

Van wynand, deze gebruiker gaat verder tot 06/01/2006:
Klinkt mij in de oren als weer een andere versie van msn funmaker, een progje dat je cd lade kan openen, computer herstarten, vensters openen in de andere gebruik zijn comp,...
Vraag eens aan je vriendin of ze onlangs nog dingen heeft doorgestuurt gekregen langs msn. Update de virusscanner en controleer de hele schijf+Bootsecors op virusen en draai adware,... eens, die zouden het eigenlijk al moeten oplossen...

weet niet war ik deze vraag moet plaatsen.

hoi bedankt jeroen ,zoeiets dacht ikzelf ook al . ik ga er straks meteen aan werken . ik weet niet wat zij op haar pc heeft maar desnoods haal ik hem helemaal leeg pm dan met frisse moet te beginnen.

om op de mededeling van Mario terug te komen . schrijf ik toch heel duidelijk dacht ik dat ik niet weet war ik deze vraag moet plaatsen. maar daar ik nu via jeroen heb grepen dat hij hetzelfde dacjt als ik zal ik de vraag verplaatsen naa (antivisus etc )
vr gr marina

weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen

hoi wynand
ook bedankt voor de reactie en zoals ik al zei ga ik vanmiddag naar dr toe en loop alles na. vr gr marina
p/s het is wel een klein uurtje rijden dus ik ben daar straks pas na enen denk ik

ok, laat zeker iets weten!

ihatedogs zei:
ok, laat zeker iets weten!

Wat is dat van wynand gedoe steeds bovenaan je bericht?

hoi wynand en jeroen . ik laat zeker iets weten
vr gr marina

ja , dat wet ik ok niet precies maar ik zie bij jou naam iets van jeroen staan en bij ihatedogs staat wynand . en aangezien jullie mij beide antwoord geven op mijn vragen zet ik jullie naam er maar bij. (niet meer doen?):D

dit?
Met mijn andere gebruikersnaam wynand ben ik tijdenlijk geband om een volgens mij ongeldige reden en daarom ga ik nu tijdenlijk voort onder deze gebruikers naam, maar maak je daar geen zorgen over, komt wel in orde, heb bericht naar klachtencommisie@helpmij.nl en naar puppie (die me geband heeft) en naar admin_frisian..

ihatedogs zei:
dit?
Met mijn andere gebruikersnaam wynand ben ik tijdenlijk geband om een volgens mij ongeldige reden en daarom ga ik nu tijdenlijk voort onder deze gebruikers naam, maar maak je daar geen zorgen over, komt wel in orde, heb bericht naar klachtencommisie@helpmij.nl en naar puppie (die me geband heeft) en naar admin_frisian..
aha! okidoki, ik snapte het al niet! :cool:

rinawou zei:
ja , dat wet ik ok niet precies maar ik zie bij jou naam iets van jeroen staan en bij ihatedogs staat wynand . en aangezien jullie mij beide antwoord geven op mijn vragen zet ik jullie naam er maar bij. (niet meer doen?):D
tuurlijk wel, mag altijd, dat motiveerd ons om naar de volgende vraag te gaan..
wel wijken we nu een tikje af, niet? :)

wynand
ja kloprt we wijken zeker iets af . maar elke keer dat ik een berichtje krijg moet ik reageren volgens de regels anders krijg ik geen mailtjes meer binnen over dat onderwerp
gr marina:)

het schijnt dat hitman pro het virus tijdelijk kan verwijderen

mvrg
nadja

hoi bedankt Nadja deze neem ik mee.
vr gr marina:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan