Diversen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Een vriendin roept mijn hulp in voor de volgende twee problemen:

- mijn pc blijft bij het branden van een cd vaak steken en dan moet ik hem weer opnieuw opstarten

- bij het openen van bestanden met veel tekeningen (bijv. wiskundige tabellen, parabolen, tekeningen) zie ik de helft van de tekeningen niet, terwijl de pc van mijn zoon alles in één keer laat zien; we hebben er al een extra geheugenkaart in laten zetten maar het euvel is nog niet verholpen

Kan iemand met ervaring me op deze twee punten een tip (of liefst meerdere tips) geven? Bv.: probeer eerst a, als dat niet werkt dan b, etc.

Alvast hartelijk bedankt,
groeten,
I.

Het antwoord op je 1e probleem zou kunnen zijn dat je een iets oudere pc met rust moet laten tijdens het branden, dus geen andere progjes laten draaien of internetten. Is het een iets oudere pc (>3 jaar) en doe je dat ook of laat je 'm met rust en loopt ie desondanks toch vast?

Tweede probleem: over wat voor bestanden heb je het, Word?

Dag Pasja, bedankt. Ik zie je antwoorden nu pas. Ik moet nog even navragen hoe oud de pc is.
Ja, het gaat inderdaad om Word-bestanden. Werkgeheugen is nu 1024, dus dat kan het toch niet zijn ... ik hoop dat je nog een oplossing weet.

Groeten,
I.

Vraagje, zijn er Word bestanden die jij maar voor de helft kunt zien wel eens getest op die pc van je zoon? ...... en dan bedoel ik ook een "probleembestand" dat bij jou niet alle afbeeldingen 100% laat zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan