Divinity original sin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highroller

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2009
Hallo,

Ik zag op steam het spel divinity original sin. Het spel kost daar 40 euro..
Maar ik zag dit zelfde spel op g2play.net voor 13,30 euro.

Dus dan zou ik eerder gaan voor 13,30 maar via g2play krijg je het spel via gog.com
Wat is het verschil? en is het niet zoiets van te mooi om waard te zijn?

Highroller

divinity original sin is ondertussen een tijd uit, dus kan qua prijs. ken alleen de specifieke website niet qua betrouwbaarheid e.d.

Het verschil tussen spellen op Good Old Games (GOG.com) en Steam is dat bij GOG de spellen geen DRM (kopieerbeveiliging) hebben. Je kunt ze dus downloaden, installeren en spelen op elke computer in je huis en zonder internetverbinding. De downloads komen als stand-alone setups die je kunt opslaan als backup om deze later weer te installeren.

Bij Steam moet je de Steam client geinstalleerd hebben en moet je online zijn om de spellen te kunnen spelen. GOG.com heeft ook een client (Galaxy), maar het is niet verplicht om deze te gebruiken.

GOG.com is net als Steam zeer betrouwbaar (heb er zelf al heel wat spellen gekocht). Met G2Play.net heb ik geen ervaring, maar zo te zien ben je beschermd met de G2Play buyer protection tegen niet werkende en dubbele keys.

Mocht je voor de GOG.com key gaan: wanneer je de key binnen hebt kun je, na dat je een GOG account hebt aangemaakt, deze activeren via onderstaande link:

https://www.gog.com/redeem

De prijs is i.i.g. erg goed. Op zowel Steam en GOG.com moet je €39.99 neerleggen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan