Divx audio audio format not supported

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees de grote

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Hoi,

ik wil een film op mijn computer kijken, ik gebruik hier divx voor. Als ik de film opstart komt er een error zie bijlage.

Ik heb nu gezocht naar codec updates maar goed die werken niet. Er staat wat over directshow decoder. maar ik heb echt geen idee wat ik moet downloaden.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Bijlagen

• divx error.jpg
    divx error.jpg
    20,2 KB · Weergaven: 75
Je gebruikt een Divx Player om te films af te spelen waarin een audio codec ontbreekt. Heb je je films al geprobeerd af te spelen in Windows Media Player 11? Meestal zijn dit soort problemen dan opgelost. En anders kun je het beste het K-Lite Codec Pack (free) downloaden en installeren. Ook in dat pakket zitten bijn alle benodigde codec's.

Je gebruikt een Divx Player om te films af te spelen waarin een audio codec ontbreekt. Heb je je films al geprobeerd af te spelen in Windows Media Player 11? Meestal zijn dit soort problemen dan opgelost. En anders kun je het beste het K-Lite Codec Pack (free) downloaden en installeren. Ook in dat pakket zitten bijn alle benodigde codec's.

bij windows media player doet hij het ook zonder geluid, ik heb VLC media player gebruikt en dan doet hij het. Echter is hij heel schokkerig en loopt hij af en toe vast erop.

Misschien even de suggestie van Boeing_737 proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan