Divx to mpeg mainconcept reference

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuneboy2301

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2009
Hallo,

Ik wil dus een divx film omzetten naar mpg met mainconcept reference, maar als ik dat wil doen krijg ik de volgende error:

Attempted to transcode from DivX to MPEG video encoder. Divx content can be transcoded into DivX only.

Andere avi files (Xvid) werken wel gewoon. G-Spot geeft aan dat de codecs zijn geïnstalleerd (divx 5.x/6.x)

Ik heb het K-Lite mega codec pack geïnstalleerd, heb geen problemen met het afspelen van de film in media player 11, media player classic of BS player.

Heb geprobeerd om de divx codec van divx.com te installeren, maar ook dit mocht niet baten.

Iemand enig idee hoe ik toch die divx om kan zetten met reference?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie, maar sinds ik Mainconcept heb gekregen van iemand, wil ik toch graag dit programma gebruiken

Welkom op Helpmij! :thumb:

Gaat niet lukken!

MainConcept gebruikt haar eigen (high quality) codecs.... (en dus niet die van K-Lite)

Bij de divx codec van MainConcept staat duidelijk deze mededeling:

Important Note
Please note that the transcoding of DivX source footage in MainConcept Reference is restricted to the DivX format, i.e. it is only possible to transcode DivX source files into other DivX formats, but not into other formats, such as MPEG-1/2, H.264/AVC etc. Of course, you can transcode other source material into the DivX format.

Dus het programma kan van van alles divx maken, maar eenmaal divx blijft divx....

Zie voor de rest van de info hier: http://www.mainconcept.com/site/prosumer-products-4/divx-22005/information-22014.html?L=0

Laatst bewerkt:
hmm das minder,

moet ik voor mn divx films dus toch op zoek naar een ander programma

iig thnx voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan