dLAN kastjes aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

SebastiaanPaff

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Hallo,

Wij hebben bij ons thuis een draadloos netwerk, maar omdat ik er heel erg ver vandaan zit, en de verbinding dus regelmatig uitvalt, wil ik nu dus 2 dLAN kastjes aansluiten om zo dus via kabel internetverbinding te krijgen.

Alleen het probleem is; Ik heb geen flauw idee hoe dit werkt. Als ik de kabel er in plug, en bij LAN verbinding kijk, zegt ie dat de kabel er niet in zit (Maar dat zit ie dus wel)

Hoe kan ik een verbinding krijgen via zulke kastjes? Zover ik weet staat alles goed aangesloten, ik heb ook al geprobeerd mijn verbinding via mijn draadloze netwerk-kaart uit te zetten, en vervolgens het nog eens te proberen. Maar dan alsnog geeft hij aan dat de netwerkkabel niet aangesloten is.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Groet,
Sebastiaan Paff

Zelf heb ik een 85Mbit Devolo starterkit (voor de Xbox360), en het kostte mij ook wat tijd prutsen aangezien de beschrijving niet super duidelijk was.
Welk merk en type heb je ?
Eventuele software ook geïnstalleerd ?

Na een tijdje prutsen heb ik hem nu dus ''online'' gekregen, met de software die er dus bij zat.

Nu is hij dus verbonden, maar ik wil nu dus dat ik verbinding krijg via de kastjes, en zoals je op het plaatje ziet gaat deze dus nog steeds via wireless..

Wireless uitschakelen en de verbinding loopt dan via de nvidia LAN poort die nu dus ook verbonden is.

Ok het is me nu gelukt! Bedankt! Heb nu eindelijk een verbinding die niet telkens uitvalt tijdens gamen en dergelijken :)

De verbinding valt mij eigenlijk nog wel tegen. Via de adapter haal ik ongeveer 8Mbit een stuk minder dan de 25Mbit die mogelijk is. Maar verder niets te klagen over de verbinding, voor Xbox Live is het voldoende.

Veel plezier van je verbinding. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan