dll bestand installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

01Resistance10

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Hallo,

Ik heb een dll probleempje, als ik call of duty2 wil installeren, zegt hij dat msvcr80.dll ontbreekt, ik heb er eentje gedownload van dll-files.com, een site die mij betrouwbaar leek, maar wat moet ik nu doen? hoe installeer ik hem?

alvast bedankt!

groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als ie vraagt om dat .dll bestand, moet je er gewoon naar toe bladeren en aanklikken! :thumb:

-

Ik heb het gedownload, als ik het wilt gebruiken moet ik kiezen tussen "repair" of "uninstall", klopt het dat ik de eerste meot hebben?

Dat zou ik inderdaad doen maar dat betekend dat het al aanwezig is. Het zou kunnen dat je huidige set niet compleet is, dus inderdaad Repair kiezen.

die dll moet je in de map C/Windows/System32 zetten

okee

dat zie ik inderdaad overal, maar ze zeggen dat dat risico's met zich meebrengt, weet u zeker dat het veilig is?

Hoi,
welkom op Helpmij
lees dit even (Eng).
Het is meestal niet zo eenvoudig als wordt gedacht.
So how do you resolve the missing MSVCR80.dll error?
1.First, check if the manifest for the application is there in the WinSxS folder. If it is there, then chances are that the manifest file is corrupt or damaged. You may try to resolve the error by deleting this file and reinstalling your application.

In Windows XP hoort hij daar zelfs gewoon thuis.
Dat kun je zonder probleem doen.

ik heb geprobeerd hem in de system32 te zetten, hij geeft nu een andere eroor, en zegt dat inderdaad, de C++ Redtributable package van Microsoft niet werkt :(

Welk OS gebruik je?

Je Operating Systeem.
Welke versie van Windows dus.

En je mag ook jij zeggen hoor :-)

haha okee, het is windows xp, hij is onlangs opnieuw geinstalleerd, omdat de pc gecrashed was... moederbord doorgebrand -.-, maar ik weet zelf heel weinig van computers...

Klik eens met rechts op het installatiebestand van de C++ Redistributable en kies dan Uitvoeren als...
Voer hem dan uit als Administrator.

Het w8woord van onze @dmin klopt niet, heb het met mijn profiel gedaan, enw eer repair, hij zegt dat hij gerepaired is, maar hij doet het nog steeds niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan