DLL bestand niet geregistreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimke

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
5
hallo, ik hoop dat iemand van jullie raad weet met mijn probleempje.

Sinds paar dagen, krijg ik foutmeldingen op praktisch alle sites die ik bezoek, 9 van de 10 keer is er een DLL bestand niet geregistreerd. Een ander ergerlijke zaak is dat ik op een site (ofzelfs niet in mijn msn venstertje kan klikken op de link, naar mijn postvak in gaan) nooit op een link kan klikken, want dan doet mijn pc helemaal niets.

Heb al viruscans, spybots enz uitgevoerd en er werd niks gevonden. Kan iemand me alsjeblief verder op weg helpen?
alvast thx
 
kim ik denk toch dat je last heb van spyware die dit veroorzaken.
leesdit even door dan weet je wat je moet doen om het te verhelpen.
 
tankoewel

IN geval bedankt om te reageren, heb er geen idee van of het 1 dll bestand of of het alleen een dll bestand is dat dit hier allemaal veroorzaakt, er wordt ook geen naam aan het bestand gegeven.

Heb het nu nog es geprobeerd met da hijacker programma, wie weet is dat mijn redding.

Laat het ons hopen, want pas als je niet meer op links kan klikken, besef je pas hoe dikwijls je dat doet.
 
je wilt het gaan proberen met hijack this gezien je berichten heb je nog geen log ingezonden in deze sectie.je moet hier op reageer op bericht klikken en dan je log plakken.
ga als je hijack wel gedownload hebt niet zelf proberen want dan worden je problemen geheid erger.
 
heb die log al geplaatst:) staat ondertussen op de voorlaatste pagina bij offensief tegen spyware.

Het is hier blijkbaar drukke bedoening:))
 
oke nog ff wachten dan maar. spyware levert veel problemen in pcland:D
 
help help help

is ondertussen al even geleden, maar mijn probleempje is nog altijd niet opgelost. Op links klikken is voor mij nog altijd een nachtmerrie ( ze worden dus elke keer door mezelf gekopieerd en in het venstertje geplaatst)

Wel heb ik ontdekt dat het nie op alle sites is dat de pagina met fouten wordt weergegeven, wel altijd op google en hotmail.
 
is ondertussen al even geleden, maar mijn probleempje is nog altijd niet opgelost. Op links klikken is voor mij nog altijd een nachtmerrie ( ze worden dus elke keer door mezelf gekopieerd en in het venstertje geplaatst)

Wel heb ik ontdekt dat het nie op alle sites is dat de pagina met fouten wordt weergegeven, wel altijd op google en hotmail.

ik heb precies hetzelfde probleem, ik kan nauwelijks internetten en ik heb alles al geprobeerd:
Spybot S&D
Spyware Docter
Hitman Pro
Hijack this
Eusing Free Registry Cleaner

niks helpt ik weet niet wat er aan de hand is
hier; dit krijg ik telkens als ik ook maar iets doe op internet:

foutmelding.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan