dll bestand ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidoz2

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
138
hallo,
ik heb onlang wat bluetooth software op mijn pc gehad, die automatisch geladen werd bij het opstarten. Blijkbaar is hij niet goed gedeinstalleerd, want hij vraagt nu constant bij het opstarten tweemaal om een dll bestand dat ontbreekt.

verder niet erg, maar hoe kom ik van die melding af?
 
Daar kom je vanaf door het desbetreffende dll bestand terug te zetten in de map waar hij hoort.
Over welk dll bestand hebben we het?
 
btrez.dll

maar ik heb geen flauuw idee in welke map die had horen te staan..
 
Hij hoort in C/windows/system32 te staan maar ik zie dat het bestand niet te downloaden is. Ik raad je aan het programma terug te zetten en dan weer te verwijderen.
 
Waarschijnlijk staat in msconfig bij opstarten nog iets van dat programma. Als je dat programma uitvinkt zou het ook weg moeten zijn.
 
dll

Hoi,
Wat heel goed helpt is in het register van het besturingsysteem zoeken naar de naam van het bestand waar de dll naar verwijst, als je die gevonden hebt kan je het verwijderen.
register vindt je door naar start te gaan in uitvoeren intypt regedit en dan de naam invoert bij zoeken in bewerken.
Op de c schijf moet je kijken of er nog resten van het programma staan, bijvoorbeeld in program files(ervan uitgaande dat in c:\program files je bestanden staan!)
Ben je hiermee geholpen?

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan