dll bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimowns

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2006
ik wil eens proberen voor een programma te schrijven waar je een .dll voor nodig hebt .
bevoorbeeld al je een test.dll bestand niet hebt , dat het programma niet geopent kan worden .

ik gebruik VC++ .

bedankt opvoorhand

dat er iemand de code kan geven waar je een dll bestand nodig moet hebben , als je het dll bestand niet hebt dat het programma niet geopent kan worden .

voorbeeld dat je een test.dll bestand nodig moet hebben voor een hello script te laten openen .

...... bouw er dan gewoon een paswoord systeem in ofzo. dll staat voor dynamic link library, heb je alleen nodig bij grote programmas

of maak een .dat bestand aan dat een bebaalde code bevat, die uitgelezen word door je programma, als die code niet klopt dan word ie niet geopend

Laatst bewerkt:
maar ik ben nu momenteel bezig met mijn eigen game te maken .
maar ik zou graag men screens in een dll willen plaatsen , zoals mijn loginscreen.bmp in een .dll willen zetten. zodat mijn screen kan loaden vanuit de dll bestand.

maar ik weet eigenlijk niet hoe ik dat kan doen .
ik werk in Dev-C++ onder allegro .

hier is mijn code van main.cpp

Code:
#include <allegro.h>

int main(int argc, char *argv[]) 
{ 
	allegro_init(); 
	install_keyboard(); 
   	set_color_depth(16); 
	set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT, 1280,1024,0,0);	textout_centre(screen,font," Loading Screen ...   -- Press Enter to Continue the Game --",620,400,255);
	textout_centre(screen,font," This game is Vac2 for cheaters ",620,450,255);
    readkey();
	BITMAP *my_pic = NULL; 
	my_pic = load_bitmap("screens\\Loginscreen.bmp", NULL);
	blit(my_pic, screen, 0,0,0,0,1280,1024); 
	blit(my_pic, screen, 50,50,100,100,150,150); 
 	 readkey();

destroy_bitmap(my_pic); 

return 0; 
} 
END_OF_MAIN();

Status