dll foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, van de een op andere dag heb ik geen geluid meer. Ik heb een Creative Extreme Audio geluidskaart. Ik heb alles gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd maar ik krijg allemaal foutmeldingen. Foutmelding 1 en 2 tijdens opstarten (zie onder). Er staat een uitroepteken voor mijn geluidskaart in hardware en als ik het stuurprogramma wil bijwerken krijg ik Foutmelding 3 en 4 (zie onder). Iemand enig idee wat ik kan doen? Alvast Bedankt!


Foutmelding 1: Kan entrypoint van procedure _except_handler4_common niet vinden in DLL-bestand msvcrt.dll
Foutmelding 2: Er is een fout opgetreden tijdens het laden van P17Rune.dll
Foutmelding 3: Kan entrypoint van procedure wcsncpy_s niet vinden in DLL-bestand
Foutmelding 4: Kan entrypoint van procedure _except_handler4_common niet vinden in DLL-bestand msvcrt.dll

p.s. heb geen windows cd, was vooraf geinstalleerd.
 
update

Na nog wat geklooi krijg ik tijdens het opstarten niet meer foutmelding 1 en 2, wel 3 en 4 tijdens het bijwerken van het stuurprogramma. Hier staat trouwens het volgende:
Code 37
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet initialiseren. (Code 37)

Mogelijke oplossing:
De DriverEntry-routine van het stuurprogramma resulteert in een fout. Verwijder het stuurprogramma en klik op Zoeken naar gewijzigde apparaten om het stuurprogramma opnieuw te installeren of te upgraden. Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten.

Echt niemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan