DLL problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Hallo allemaal! Ik heb Windows 7 Ultimate en ik heb wat probleempjes!
Heel veel van mijn software start ineens niet meer op en beweren DLL-en niet te kunnen vinden, maar soms dan ook weer wel? Iemand een idee? Ik weet dat dit weinig info is, maar als ik meer op de een of andere manier kan geven met een analyze programma, dan wil ik dat graag proberen. Heb wel memtest32+ gedraaid en deze beweerd geen kapot geheugen aan te treffen.

mvg, Ray!

PS: Heb ook sfc.exe/SCANNOW uitgevoerd in Command als Administrator, geen resultaat.

PPS: Malwarebyte kan geen virussen vinden.

Inderdaad wat te weinig informatie.
Welke programma's starten niet en welke DLL's kunnen ze dan niet vinden?

Inderdaad wat te weinig informatie.
Welke programma's starten niet en welke DLL's kunnen ze dan niet vinden?

DVD Flick: Error loading image, DLL broken. bijvoorbeeld.. maar niet altijd.. en her-installeren heeft het niet verholpen.

Glary Utilities can not load blablabla.exe because kernelbase.dll could not be found.

etc etc?

Start die programma's eens als Administrator. Dus rechts klikken op de executable en kiezen voor Uitvoeren als.
Daarnaast zou je profiel corrupt kunnen zijn. Log eens in onder een andere gebruikersnaam en start ze dan nog eens.

Start die programma's eens als Administrator. Dus rechts klikken op de executable en kiezen voor Uitvoeren als.
Daarnaast zou je profiel corrupt kunnen zijn. Log eens in onder een andere gebruikersnaam en start ze dan nog eens.

Ik gebruik altijd al de Administrator account en er is geen ander account op deze computer.

Heb je dat "Uitvoeren als" al gedaan?
En een ander account kun je er zo bij maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan