dll schijf maken voor Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Ik doe een sfc /scannow op deze pc en dan zegt die plaats CD_ROM, dus ik pak de Windowsschijf Windows Home Edition de originele dik betaalde software en pc en plaats deze. Verkeerde schijf zegt die dan. Is de originele schijf!
Disk werkt goed en Windows vraagt om Windows Professional SetUp. Waar kan ik zelf een schijf maken met DLL's voor Windows XP opdat ik die er in kan stoppen.

WXP is vervallen maar scannen werkt niet op W7. Zelfs Azerty kon dit niet voor elkaar krijgen. Printer (HP waardeloze printers) van 600-800 euro!

Laatst bewerkt:
Dat dacht ik ook met mijn Epson 2480 photo scanner, wordt NIET ondersteund door Win10 64 bits, ... maar toch nog op zoek, vind ergens een patch icm de drivers.. en werken...

Welk type scanner dus?

Hoe kom ik aan een Windows Professional SetUp schijf? Dan kan ik een werkende sfc /scannow uitvoeren. Ik moet een dergelijke schijf nu toch kunnen branden want WXP is vervallen.

Edit:
Windows XP Professional with Service Pack 3 32 Bit 64 BIT gedownload (ISO) en op dvd gebrand met ImgBurn, maar je kunt het al wel raden, werkt niet.

Ik blijf erbij dat het hele systeem met beschadigde systeembestanden niet deugt. Ook nu weer heb ik een tiental sites van Microsoft hierover bezocht maar vaak bestaan de pagina's (dode links) op hun sites niet meer en/of er staat oeverloos geklets waar je niets aan hebt.

Iedereen zou op zijn pc/laptop met Windows software snel en op eenvoudige wijze alle zijn of haar beschadigde systeembestanden moeten kunnen herstellen. Dat is net zo belangrijk als updaten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan