DLL zoek ???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

arieb

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
7
Hallo, ik krijg bij zoeken in de verkenner de melding" unable to load btrez.dll" en m`n systeem staat vast. Ik ben dan verplicht via CTRL-ALT-DEL mijn PC opnieuw op te starten. Ik kan deze DLL ook niet vinden in systeem.
Ik draai met windows XP SP2

Wie heeft de oplossing voor dít probleem. Groetjes ArieB
 
Het betreffende dll bestandje is hier te downloaden. unzippen en plaatsen in de map system32. Start opnieuw op, en als het goed is moet het euvel verholpen zijn :)

succes !
 
Jammer

Doordat ik niet in explorer kan komen kan ik ook geen bestandje unzippen. Bestaat er ook een niet gezipte versie te downloaden?? ArieB
 
Of even je Bluetooth programma opnieuw installeren.....
Of een systeemherstel te doen naar een datum dat het nog wel functioneerde......
 
even snel op google gekeken, en het schijnt te maken te hebben met bluetooth software.. als dit in je software lijstje staat proberen de de-installeren, en proberen opnieuw te installeren.

anders proberen bij uitvoeren in het startmenu msconfig in te tikken, en dan kijken of je het bluetooth programma kan uitvinken ( tijdelijk ). daarna reboot, dan kan je zonder problemen dit bestandje unzippen ( als je geen zip progje heb, op winzip.com is een trial versie te downloaden ) en plaatsen in system32. Vergeen niet het progje weer aan te vinken in msconfig. wederom een reboot, en dan moet het wel werken naar mijn idee :)
 
Laatst bewerkt:
Bleutooth

daar was ik ook al achter, bleutooth is al verwijderd maar probleem blijft.
 
Of: software is niet goed verwijderd [hoeft niet aan jou te liggen, veel fabrikanten leveren uninstallers bij die rommel achterlaten], download Ccleaner en laat de button "problemen" even scannen..... en opruimen.
Of: je hebt een stuk "malware" op je PC, haal je virus en spyware scanner er even over heen.....
 
Helaas

Ccleaner heeft zijn best al gedaan en ook de virus, spam etc scanners hebben ook niets onrechtmatigs gevonden.
 
is het mogelijk, eerst dat dll bestandje te downloaden, vervolgens opstarten in veilige modus, bestandje uitpakken en plaatsen in system32 en opnieuw te rebooten ?
 
Je kan natuurlijk dat ook als eerste uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan