DLNA ervaringen gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

michielvzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2010
Binnenkort ga ik verhuizen. Ik wil mijn nieuwe woning direct zo inrichten dat ik al mijn multimedia via een nas kan streamen naar mijn tv. Ik was er tot gisteren van overtuigd dat ik dat middels een HTPC zou doen maar nu neig ik toch naar een nieuwe tv met dlna en internet functies. Het kost wat meer maar je hebt wel direct een mooiere tv. Ik zou jullie meningen en ervaringen graag willen horen.

Hierbij een beschrijving van mijn wensen. Ik download af en toe een HD filmpje (mkv-wmv-avchd-mpeg-iso) en wil dat kunnen streamen. Ik luister graag lossless audio. Ik wil mijn foto's kunnen bekijken. Alles moet vanaf een NAS gedraaid kunnen worden. Daarnaast wil ik gebruik kunnen maken van uitzending gemist en youtube. Ik wil graag een stabiel systeem. Daarnaast wil ik geen losse digitale decoder dus die moet in de tv of in de htpc.

Ik vind weinig "nieuwe" ervaringen over multimedia streamen naar tv's via dlna en ben benieuwd of dat qua gebruiksvriendelijkheid, ondersteuning en snelheid in de buurt komt van een htpc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan