DMI data

Status
Niet open voor verdere reacties.

vdveldem

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik weet niet of dit de goede rubriek is voor deze vraag maar, ik heb een nieuwe computer gebouwd en als hij een uurtje heeft gedraaid dan valt spontaan het beeld weg maar de coolers enz blijven gewoon draaien.

Nu heb ik al alle pci kaarten rond mn videokaart verplaats zodat deze beter gekoeld word ,maar het probleem blijft zich voor doen. Ik heb ook de cooler van de videokaart schoon gemaakt en heb een cooler omgedraaid zodat de ene lucht in de kast zuigt en de andere eruit. De cooling van de processor gaat via een aparte lijn via een zogenaamd air viaduct een buis aan de zijkant van de kast gemonteerd.

Als ik het progje everest draai dan krijg ik een fout melding bij dmi data accuracy of DMI data can not be guaranteed
Dit zegt mij dus helemaal niets ik hoop dat iemand mij kan ophelderen wat deze waarschuwing inhoud en of het iets met mijn probleem te maken heeft of dat ik het ergens anders in moet gaan zoeken

Alvast bedankt voor de moeite van het helpen

groetjes Mark

kijk eerst maar eens dat je stroom besparing niet aan heb staan :D zo ja die dus even uit zetten en dan,
zien wat er nog meer gebeurd

Alleen monitor uitzetten stond op 20 minuten maar neem aan dat je die weer gewoon aan zou kunnen zetten

Maar ik heb hem nu op uit gezet dus wie weet

bedankt voor de tip

Hij doet het helaas nog steeds. Zo juist is hij weer uitgevallen terwijl de power options goed stonden

Ik weet echt niet waar ik moet gaan zoeken Is er iemand met een ideetje waar het nog eens in kan zitten of hoe ik het een en ander uit kan sluiten

wat voor video card zit er in ?
misschien is het een warmte probleem

Ik heb de bios instellingen terug naar de oude gezet dus default gebruikt en nu is het probleem over

Is alleen jammer dat ik nu niet weet welke instelling fout heeft gestaan ,maar gelukkig is het probleem voorbij tenminste hij heeft nu 16 uur aan een stuk aan gestaan en niet uitgevallen dus ziet er heel goed uit

Ik wil iedreen bedanken voor het meedenken echt reuze bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan