Dns fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

roccoman44

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
Hallo,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Sinds een paar dagen kan ik op 1 bepaalde site niet meer komen. Hij geeft dan deze foutmelding: De wachttijd voor de verbinding is verstreken
Ik heb een vriend gevraagd die zei dat het aan de DNS lag, dus ik DNS veranderen in die van google, nogsteeds niet. Toen maar is KPN gebeld of het een storing bij hun was. Nee ook bij hun dee de site het gewoon. Het probleem ligt dus bij mij thuis, want verder doet die site het overal, alleen thuis niet.
Dus mijn vraag: wat moet ik doen?

Groet,
Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
1/ Heb je het ook met andere browsers geprobeerd?
2/ Al eens alle cookies, geschiedenis, temp files uit je browser gewist?

1. Ja, opera, IE en chrome, zelf gebruik ik firefox.
2. Ja alles schoongemaakt met ccleaner.
Nogsteeds zelfde probleem :s

heb je de dns instellingen in je router aangepast of alleen in de eigenschappen van de netwerkadapter op je pc? En voor de volledigheid welk operating systeem gebruik je en wat is het merk en type van je router?

Niks op de router aangepast, alleen op pc, ik gebruik windows 7 home premium en hebben een xperia box van kpn.

a. Heb je de site geopend/getest vanaf meerdere computers/laptops/smartphones vanaf je thuisnetwerk? En werkte het dan bij alle computers niet of maar bij 1?
b. Probeer zeker ook eens alle pc's/laptops/smartphones uit te zetten, daarna de router uitzetten en na 20 seconden weer aan en dan 1 pc of laptop aanzetten en kijken of het dan wel lukt. Indien ja, dan zou ik vermoeden dat je Internet-verbinding standaard overbelast is met teveel gebruik...

Tijs.

via alle computers/mobieltjes/smart tv/wii getest, allemaal dezelfde melding.

Dan optie b. proberen uit mijn vorige posting.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Geen idee dan. Hopelijk heeft iemand anders nog een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Tijs.

Nog even een toevoeging, via proxy kan ik gewoon op de site komen. Dus heeft iemand een idee hoe het komt dat ik dat alleen heb bij deze site?

Ik neem aan dat er geen aparte router tussen zit, dus dat alle pc's/laptops/smartphones 'rechtstreeks' op de experia box zijn aangesloten? Dus dat er niet nog een of andere zelf aangeschafte (draadloze) router er tussen zit?
Als er wél nog iets zelf aangeschafts tussen zit, probeer eens rechtstreeks aan te sluiten op de experiabox en kijk of het dan wel werkt. Per slot geeft KPN aan dat er bij hen niets aan de hand is...

Tijs.

Geen idee dan van hieruit.
Kijk in de router voor zaken als Ouderlijk toezicht, Firewall instellingen, log-bestanden etc. of die een mogelijke verklaring geven.

Tijs.

Nouja, iedereen bedankt voor de hulp. Ik heb het probleem eindelijk gevonden, de hoster heeft 1 of ander progje dat als je teveel handelingen doet, dus te vaak refresht dat je dan een ip ban krijgt, dus even gemaild, en alles doet het weer. Alsnog bedankt voor de hulp allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan