DNS foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ipac95

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2010
Hoihoii,

Ik heb sinds twee dagen problemen met mijn draadloze internetverbinding. Het pictogram van mijn draadloos netwerk geeft wel aan dat ik verbonden ben met het internet, maar ik kan toch geen webpagina's laden.
Als ik dan op 'problemen oplossen' klik, krijg ik een venstertje waarin staat dat er een fout is met de DNS server. Dan vragen ze of ik mijn netwerkverbinding opnieuw wil instellen, en dan klik ik op ok. Dan wordt het gerepareerd en heb ik een halfuur/uur nergens last meer van. Maar na die tijd krijg ik weer precies hetzelfde probleem!

Ik heb geen zin om dit ieder halfuur te doen, dus ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen!? :confused:

Hoi, probeer je router eens een paar minuten uit te schakelen, dus trek de stekkers eruit en probeer het dan na 10 minuten ofzo opnieuw.

Groetjes,

Tolga

Download inssider eens en kijk of er andere netwerken op hetzelfde kanaal zitten als je eigen draadloos netwerk. Pas indien nodig het kanaal van je draadloos aan.

Ik heb al eens geprobeerd dmv de stekker eruit te trekken, ook heb ik de router al eens gereset. Tot nu toe nog niet geholpen..

En inderdaad, er zitten meerdere draadloze netwerken op hetzelfde kanaal! Ik zal hem eens op een ander kanaal zetten en kijken of het werkt.

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan