DNS instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joris0

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Oplossing: Domeinbeheerder & hostingbeheerder dns aanpassen.

Bijlagen

• screenshot4.jpg
    screenshot4.jpg
    90,2 KB · Weergaven: 78
  • screenshot3.jpg
    screenshot3.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 56
  • screenshot2.jpg
    screenshot2.jpg
    94,7 KB · Weergaven: 70
  • screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Plaatje is niet te zien zonder account.

Wat je dient in te vullen is de waarde van je huidige MX record in je DNS.

Bedankt voor de reacties.

Dus je hebt deze stappen allemaal doorlopen. klik

ben je geregistreerd voor apps klik

Ja, ik heb alle stappen doorlopen. Dus ook beide stappen die u nu aangeeft.

Plaatje is niet te zien zonder account.

Wat je dient in te vullen is de waarde van je huidige MX record in je DNS.

Ik begrijp niet wat je bedoeld, zou je het duidelijker kunnen omschrijven?

Op mijnalbum is het een onleesbare mini afbeelding. Klik ik voor groot dan moet ik me eerst registreren. Upload de afbeelding anders naar dit forum.

Schakel services in- of uit voor specifieke organisatie-eenheden, zodat verschillende diensten beschikbaar zijn voor gebruikers, afhankelijk van de organisatie-eenheid waartoe ze behoren (Google Apps for Business en Google Apps for Education) klik

Is dit wat er nog gedaan moet worden. Toch vreemd als je alle stappen al hebt doorlopen zoals je aangaf.

Schakel services in- of uit voor specifieke organisatie-eenheden, zodat verschillende diensten beschikbaar zijn voor gebruikers, afhankelijk van de organisatie-eenheid waartoe ze behoren (Google Apps for Business en Google Apps for Education) klik

Is dit wat er nog gedaan moet worden. Toch vreemd als je alle stappen al hebt doorlopen zoals je aangaf.

Mail service is gewoon ingeschakeld. Ik kan ook gewoon de mail openen, echter kan ik dan alleen versturen en niet ontvangen.
Google geeft aan dat dit ligt aan de DNS instellingen.

Geen idee maar volgens mij heeft prioriteit (10, 20 etc) altijd een apart vakje om dit in te vullen. Bij jou staan ze samen met de naam in 1 vakje.

Geen idee maar volgens mij heeft prioriteit (10, 20 etc) altijd een apart vakje om dit in te vullen. Bij jou staan ze samen met de naam in 1 vakje.

TransIP gaf aan dat dit klopte. Daarnaast leggen ze het ook zo uit in hun voorbeelden. Toch bedankt voor je reactie.

Was ook maar even ter controle. Ken transip niet inhoudelijk.

Ga eens naar mxtoolbox.com en kijk wat je daar kunt zien. Website is gericht op allerlei online testen voor mailservers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan