StephanieL
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 apr 2013
- Berichten
- 6
Goedemiddag,
Ik dacht ik meld me toch maar even aan om een vraag te stellen, heb namelijk al veel op internet gezocht maar kan geen antwoorden vinden (of antwoorden waar ik eerlijk gezegd niet zo veel van snap).
Wij hebben al flinke tijd problemen met ons internet. Soms dan doet het internet een hele tijd goed, maar vaak ook helemaal niet. Als internet het niet doet reset ik vaak dit apparaatje
door 15 seconden de knop in gedrukt te houden. Heel af en toe werkt het internet dan wel weer, soms pas nadat ik het een stuk of 10 keer heb gereset (en ondertussen wel redelijk gefrusteerd ben geworden), en soms ook gewoon helemaal niet. Soms dan doet het internet het gewoon ook een hele dag niet.
Als ik dan op internet probeer te gaan dan krijg ik altijd de melding dat de DNS lookup is mislukt. Deze melding krijg ik ook als ik op een andere computer ga. Zelf werk ik met een macbook. Eerder heb ik al contact opgenomen met onze provider, maar daar heb ik ook weinig hulp aan gehad.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Of misschien wat duidelijkheid te verschaffen over wat het probleem is? Ik gaf al aan dat ik vaak antwoorden vind waar ik niet zo veel van snap, dat komt omdat ik er eigenlijk ook redelijk weinig verstand van heb. Als iemand mij kan helpen (en eigenlijk het liefst in jip en janneke taal) dan zou ik het heel fijn vinden.
Ik hoop dat ik weer wat wijzer kan worden!
Groetjes
Ik dacht ik meld me toch maar even aan om een vraag te stellen, heb namelijk al veel op internet gezocht maar kan geen antwoorden vinden (of antwoorden waar ik eerlijk gezegd niet zo veel van snap).
Wij hebben al flinke tijd problemen met ons internet. Soms dan doet het internet een hele tijd goed, maar vaak ook helemaal niet. Als internet het niet doet reset ik vaak dit apparaatje

Als ik dan op internet probeer te gaan dan krijg ik altijd de melding dat de DNS lookup is mislukt. Deze melding krijg ik ook als ik op een andere computer ga. Zelf werk ik met een macbook. Eerder heb ik al contact opgenomen met onze provider, maar daar heb ik ook weinig hulp aan gehad.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Of misschien wat duidelijkheid te verschaffen over wat het probleem is? Ik gaf al aan dat ik vaak antwoorden vind waar ik niet zo veel van snap, dat komt omdat ik er eigenlijk ook redelijk weinig verstand van heb. Als iemand mij kan helpen (en eigenlijk het liefst in jip en janneke taal) dan zou ik het heel fijn vinden.
Ik hoop dat ik weer wat wijzer kan worden!

Groetjes