DNS niet gevonden fout......

Status
Niet open voor verdere reacties.

djluuky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Hallo ik ben Luuk.

Wij hebben een probleem met onze thomson st780 wl, Vaak als ik mijn computer opstart geeft mijn websbrowser aan: DNS server niet gevonden.
ik moet eerst mijn router opnieuw opstarten om internet te krijgen, dit wil ik niet want dit is waarschijnlijk niet goed voor de router....
Eerder had ik dit probleem niet, toen kwam het een keer en nu komt het regelmatig voor.

Hoe los ik dit op......

Bijvoorbaat dank.....:p

Hallo Luuk
Je geeft weinig info. Werk je draadloos of bedraad? Heb je 1 pc of meerdere? Indien meerdere doet het probleem zich op andere machines ook voor? Heb je recentelijk bepaalde software of updates op je pc geïnstalleerd? Kan je in de Speedtouch zelf geraken?

Het lijkt mij dat die router gewoon 'messed up' is. Routers hebben nu eenmaal niet het eeuwige leven. Welk abbo van UPC heb je?

Met de eerste zin van bassie9 ben ik het eens, maar niet als de schuld van de router zelf: Ik zie het gedrag zoals in de startposting regelmatig als de router (te) sterk belast is (geweest) door gebruikers.
Vooral 'downloaden' (en daar nog vooral met Torrent-downloads) is vaak de schuld. Dus de vraag aan de vragensteller is: Is downloaden een van de dingen die gedaan wordt?

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan