DNS probleem (na stroomuitval)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jd m
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jd m

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Hallo,

Ik was net mijn printer aan het loskoppelen maar toen drukte ik perongeluk de schakelaar in mijn verlengsnoer in zodat alles uitviel ook de pc. Ik heb toen de pc weer opnieuw opgestart maar nu kan ik geen internet verbinding meer krijgen. Hij ziet de netwerken wel en ik kan er mee verbinden, maar een website laadt die niet en met Xfire krijg ik de melding dat DNS verkeerd is.

Ik kan pingen naar mijn router (192.168.2.1) maar niet naar mijn modem (192.168.1.1) waar ik normaal ook naar kan pingen. Andere computers kunnen wel pingen naar het modem.

Bij alle andere computers in huis werkt het internet wel gewoon. Ik heb een draadloze internetverbinding, ik heb router en modem al gerestart maar heeft ook niet gewerkt. Ook een systeemherstel heeft niet gewerkt.

Wie kan mij helpen?

Bedankt

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik kan pingen naar mijn router (192.168.1.1) maar niet naar mijn modem (192.168.1.1) waar ik normaal ook naar kan pingen. Andere computers kunnen wel pingen naar het modem.

Hoi

Moet de router of modem geen andere ip-adres hebben. Ze kunnen nooit beiden 192.168.1.1 zijn.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan