DNS server probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teresa0805

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Goedenavond,
Neem me niet kwalijk, het kan zijn dat ik hier helemaal verkeerd zit op het Vista forum, maar ik weet niet waar ik anders naar toe moet met mijn probleem...
Op dit moment ben ik in het buitenland en heb ongelimiteerd mobiel internet van Vodafone (een dongel dus). Werkt prima, vorige winter ook gebruikt en ook nu al eerder een maand van 15/9 tm 15/10. Na 3 weken Holland ben ik sinds 10 dagen weer terug op GC en heb ik de simcard opnieuw voor 30 dagen op laten waarderen, helaas om wat voor reden dan ook kom ik niet meer in weblogbeheer, heet nu dashboard, van weblog.nl. Ik kan niet verder met inloggen, na mijn gebruikersnaam moet er een wachtwoord worden ingevoerd op een volgende pagina maar die kan dan dus niet worden weergegeven. Ook reageren op blogs van anderen gaat niet goed meer. De ene keer lukt het, de andere keer niet.
Ik heb nog een weblog in beheer en help andere mensen met hun weblog, ook daarmee hetzelfde probleem.
Als ik bij verdere informatie kijk op de Internet Explorer pagina die dus meldt dat de webpagina niet kan worden weergegeven staat er als mogelijke oorzaak o.a.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Heb al van alles geprobeerd, allerlei instellingen nagekeken, Internet Explorer 9 verwijderd. Google Chrome als browser geprobeerd, niets helpt.
Als iemand van de helpdesk van weblog.nl in mijn beheer probeert te gaan is het geen enkel probleem.
Toen ik begin september hierheen kwam heb ik ingelogd op een onbeveiligd netwerk en daar had ik toen hetzelfde probleem... Daarna met Vodafone ging het goed, waarom nu dan niet?
Weet iemand waar het aan kan liggen en wat ik eraan kan doen om het op te lossen?
Alvast heel erg bedankt!
Groeten, Teresa

Dacht wel dat ik hier niet helemaal goed zat. Ik ga het proberen en houd je op de hoogte van een eventuele oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan