.doc openen geeft rommel

Status
Niet open voor verdere reacties.

tkpatric

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2010
Ik moet een dokument downloaden, invullen en dan weer uploaden. Maar het ziet er zo uit als ik het met oo open:
24qv8f9.jpg

Wat kan ik doen?

Hi,
lijkt mij een conversieprobleem. OO herkent kennelijk wel het soort document, maar kan niet de hele conversie naar .odt doen.
Het beste is even vragen met welke software dit document is aangemaakt en dan, als het echt niet anders kan, toch even een WORD-machine opzoeken

Dank... Het is opgemaakt met Office Word... natuurlijk. Microsoft wil weer geld verdienen...

Het is meer zo dat er een stel frames in zitten die OOo niet goed converteert, Microsoft kan daar niet veel aan doen.
Is het niet mogelijk het formulier als PDF te downloaden, te printen en dat dan met pen in te vullen? Het is natuurlijk vloeken in de kerk, maar ik zag een aardig aantal aangifteformulieren voor SABAN in PDF-formaat.

Als je nog niet de meest recente versie van OOo gebruikt kan upgraden wellicht helpen.

Als je nog niet de meest recente versie van OOo gebruikt kan upgraden wellicht helpen.

In OOo 3.3.0 release candidate 8, de meest recente versie dus, ziet het bestand (Sabam aangifte formulier.doc, 112 Kb) er anders, maar even beroerd uit. Word 2002 opent het probleemloos. Maar mogelijk heb je met go-oo of LibreOffice meer geluk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan