Docking station spiegelen op monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Archipel

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2015
Hallo Forumleden, onlangs heb ik een Baseus 7 In 1 Type-c Hub Docking Station HDMI Dock Power Adapter for Huawei P30 P20 Pro Samsung S10 S9 Dex Pad Macbook gekocht. Het moet simpel te installeren zijn zonder programma's of software te hoeven downloaden. Plug & Play. Het pluggen is geslaagd maar play laat het afweten. Voeding via usb-c en HDMI 4K vanaf station naar de Philips 243V monitor.

Enkele gegevens:
Mobiel is Samsung Galaxy S10 met Android 10 en One UI 2.1
Hierop staat standaard SamsungDex geïnstalleerd maar als ik er op klik gebeurd er niks.

Mobiel wordt wel opgeladen. Maar ik krijg geen beeld vanaf mobiel. Ik heb wat afbeeldingen bij dit bericht toegevoegd.

Hopelijk zijn hier mensen die dit probleem voor mij op kunnen lossen. Alvast bedank!

M.v.g. A.

Bijlagen

• HelpMij 1.jpg
    HelpMij 1.jpg
    72,8 KB · Weergaven: 67
  • HelpMij 2.jpg
    HelpMij 2.jpg
    53,8 KB · Weergaven: 62
Ja ik heb meerdere HDMI kabels geprobeerd. Zelfs een nieuwe K4 aangeschaft. Inderdaad zit hij in de HDMI bus van de monitor. Mijn monitor gaat via DVI naar HDMI in de PC.

Wat bedoel je met Manuel?

Sorry Manual. Nee geen handleiding. Het is zo simpel dat het overbodig is lijkt mij. Moet ik nog iets wijzigen in mijn PC instellingen of daar SamsungDex installeren?

Kun je dit ook nog handmatig instellen? Ken hem niet en er is blijkbaar geen "manual"... (op pdf gezocht) maar is dan blijkbaar ook niet makkelijk plug & play...

https://www.amazon.com/product-revi...e=all_reviews&pageNumber=1#reviews-filter-bar
There must be something better. Can barely get this thing to go into screen mirroring mode much less DEX. Had to keep plugging it, unplugging. Sometimes it works only with the power supply and sometimes it works without.
De recensies van deze docking zijn bepaald niet unaniem goed....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan