docu in wachtrij gaat niet weg (HP psc 1410)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vonneke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Er staat een document (testpagina) in de wachtrij, maar hij wordt niet verwijderd. Ook niet na het opnieuw opstarten van de pc. Als ik klik op annuleren geeft ie aan 'verwijderen' maar dan gebeurt er niets meer.

wie kan mij helpen ??

Het afdrukken van een document annuleren
Standaard kunnen alle gebruikers het afdrukken van hun eigen documenten onderbreken, hervatten, opnieuw starten en annuleren. Als u documenten wilt beheren die worden afgedrukt door andere gebruikers, moet u echter beschikken over de machtiging Documenten beheren. Dit is een van de mogelijke printermachtigingen.

Open Printers en faxapparaten.
U kunt de afdrukwachtrij openen door te dubbelklikken op de printer die u gebruikt.
Klik met de rechtermuisknop op het document dat u niet meer wilt afdrukken en klik vervolgens op Annuleren.

zo misschien ?

ik heb het probleem verholpen door alle software én de printer uit Windows te verwijderen. Alles opnieuw geinstalleerd. Dus het probleem van het document in de wachtrij is opgelost, maar nu geeft ie weer een andere fout aan. (waar alles dus mee begonnen is pfff :()

Dan hier maar ff hulp bij vragen :rolleyes:
thanks voor de moeite

Laatst bewerkt:
Onder "services" de printspooler opzoeken en deze een keer uit en weer aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan