Document and settings

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nooone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
3
Ik heb twee partities gemaakt.

c: en d:.

op c: is windows geinstalleerd maar nou wou ik op d: de document and settings plaatsen en de program files enz die mogen wel in c: blijven. Hoe doe je dit?

Alvast bedankt! :thumb:
 
Waarom maak je niet gewoon een map aan in partitie: D:\ en noem je die My Documents / Mijn Documenten.

En gebruik je de map in C:\My Docuements.......etc niet!!
Het kan niet verplaatst worden het is een Systeem Map.

Groeten,
Shento
 
Jawel

Het kan wel.

want mijn oude pc heb ik gekocht en deze had twee partities en in de ene partitie werd de document and settings gebruikt in partitie d:.

Dus het kan wel..
 
Het kan niet.:p Waarschijnnlijk hebben ze een register aanpassing gedaan, waardoor je alles automatisch op D krijgt.:)
 
Het kan wel.

want mijn oude pc heb ik gekocht en deze had twee partities en in de ene partitie werd de document and settings gebruikt in partitie d:.

Dus het kan wel..

Kopieer alles of maak een snelkoppeling van al je mappen behalve je
Code:
C:\WINDOWS
map en zet in die Snelkoppelingen je Documenten zoals je My Documents.

Dus je kan al doen:
1) C:\My Documents and Settings zippen met Winrar of Winzip en in D:\ unzippen.
2) Je kan C:\My Documents and Settings een snelkoppeling maken en naar Partitie D:\ verplaatsen.
 
Het kan niet.:p Waarschijnnlijk hebben ze een register aanpassing gedaan, waardoor je alles automatisch op D krijgt.:)

Jhaa dat zal wel inderdaad kunnen kloppen, om alles weer op D:\ te kunnen krijgen kan je als volgt doen, ga naar Start >> Run >> gpedit.msc en een beetje rond snuffelen, enable en dissable'en.

Misschien kun je het daar beetje kijken. Denk erwel aan niet alles veranderen dat lijkt me een beetje dom. Oja als je XP Home hebt kan je NIET in gpedit.msc
 
Het kan niet.:p Waarschijnnlijk hebben ze een register aanpassing gedaan, waardoor je alles automatisch op D krijgt.:)

Het kan misschien wel ;)

Op een ander forum kwam ik dit tegen.

maar in XP kon je je documenten ook gewoon verplaatsen door met de rechtermuis op My Documents te kiezen, dan Properties en dan Change Target Location

Klinkt simpel, maar wegens een gebrek aan XP kan ik het hier niet testen :( Zou je even kunnen laten weten of dit lukt? Ben benieuwd.
 
@D2freak,

Heb je die links wel gezien, die ik later geplaatst heb.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan