Document kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Berichten
293
Ik heb een stuk geschreven over het omgaan met een USB stick; mogelijkheden en onmogelijkheden zeg maar. Dat stuk heb ik nu twee keer gemaakt en ben het nu twee keer gewoon helemaal kwijt geraakt.

Ik heb gezocht via start (heb Vista), in de prullenbak en in alle mappen waarin het document kon zitten. Nergens is het te vinden. De eerste keer dacht ik dat het kwam omdat ik een update heb verwijderd. Het eerste document heb ik gemaakt in de tijd dat die update op mijn pc stond. Toen die update weer was verwijderd en ik het stuk opnieuw heb gemaakt, is het dus weer verdwenen en ik begrijp niet hoe dat kan. Ik heb echt op allerlei manieren en volgens mij overal gezocht.

Ik maak geregeld gebruik van de mogelijkheid om mijn laptop in de sluimerstand te zetten. Geen idee of dat er iets mee te maken zou kunnen hebben, maar op een gegeven ogenblik weet ik echt niet meer wat de oorzaak kan zijn van het feit dat ik juist dat document nu twee keer ben kwijtgeraakt.

Kan ik nog zoeken via een herstel document ofzo?
 
Kijk ook eens een de TEMP folders zoals C:\temp of tmp of c:\windows\temp

Soms wil daar ook nog wel eens een document in staan.

Als je via Word in het menu kijkt kun je altijd de laatst geopende documenten zien en weer openen. Als het daarmee niet lukt ben ik bang dat ze inderdaad verdwenen zijn.

Zelf nog nooit meegemaakt dat ik door een Windows Update een bestand ben kwijt geraakt. Of het document moet open hebben gestaan in Word en niet opgeslagen terwijl windows updates aan het installeren was. Dan zou ik mij daar nog iets bij voor kunnen stellen.
 
Hoera!!!!!

De uiteindelijke oplossing was het geavanceerd zoeken. Klik op Start>>Zoeken>>Geavanceerd zoeken. Hier heb ik USB getypt en na heel lang zoeken is het document gevonden. Vreemd genoeg staat het woord USB in de titel, terwijl het in het zoekvak van het Startmenu niet werkte.

Ik had aangegeven dat er ook moest worden gezocht in niet geïndexeerde, verborgen en systeembestanden.

Diepe zucht. Ik dacht echt dat het weg was omdat ik het via het zoekvak in het Startmenu niet kon vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan