• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Document Not Saved error in excel 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelkees

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
155
Beste mensen, wie kan helpen

het betreft een groot bestand (44633 kB) dat ik ineens niet meer kan saven, een ander bestand is geen probleem, ook oudere backup van de probleem file kan ik ineens niet meer saven, wat heb ik verkeerd gedaan

alvast mijn dank
Kees
 
aanvulling:

ik heb al geprobeerd
onder een andere naam weg te schrijven,
kleiner te maken,
sheets deleten,
op een andere gegevens drager (USB),
VBA codes (reserve, niet gebruikt) weg te gooien
 
Niet dubbel geopend?
Only read?

Alles kopiëren en in nieuw excelfile plakken.

Probeer eens op te slaan met virusscanner gesloten.
Uiteraard virusscanner weer aanzetten.
 
Laatst bewerkt:
blijft een probleem

dank voor jullie reactie,
vreemd is het dat ik de file wel kan openen/saven met de excel 2000 versie op de computer van mijn vrouw. heb daarom de herstel/repair en add or remove features install cd geprobeerd, maar het lukt nog steeds niet,
ik ga nu maar excel op mijn pc verwijderen en opnieuw installeren

als iemand nog een tip heeft!
mvg Kees
 
en ook dat lukt niet, deze file en mijn excel combi lukt dus op een of andere manier niet, blijft vreemd dat het wel lukt met de pc van mijn vrouw????
 
je vraag staat op opgelost, voor meer kans op reacties even op onbeantwoord zetten.
helaas heb ik geen antwoord voor je :confused:
 
Je kan nooit 2 verschillende versies op 1 pc uitvoeren.
 
Detect en Repair ????

Hallo Aptje

het zijn 2 verschillende versies op 2 pc's ik kan met de excel (2000) versie van de pc van mijn vrouw wel de bestanden op mijn pc bewerken en saven

eigenlijk is vlgs mij alle sh** begonnen nadat ik bij tab "Help" de optie "Detect en Repair" heb uitgevoerd

mvg Kees
 
Noodkreet

Beste allemaal,

is er echt niemand met een advies???

want als er echt geen oplossing is dan zit er niets anders op dan de hele MS Office 2000 Premium (heb geen andere versie en ben er bovendien, afgezien van dit probleempje, erg tevreden over) eraf te gooien en opnieuw te installeren

gr Kees
 
Eigenaar worden van mappen of bestanden?
 
Eigenaar

Hi Aptje,

file gekopieerd naar een andere map (eigenaar), probleem blijft
file gekopieerd naar een andere map op pc van mijn vrouw en vanaf mijn pc (via mijn netwerklocaties) geopend en proberen te saven, probleem blijft

blijkbaar heeft mijn excel 2000 versie met alleen dit bestand een probleem
 
In nieuw excelfile plakken.

Het was veel werk maar Alles kopiëren (sheets, vba, form's) en in nieuw excelfile plakken, kan nu weer gewoon saven, oude file als corrupt weggegooid

gr Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan