Document vastgelopen en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
149
Hallo,

Ik zit hier met een super belangrijk probleem,

Ik heb heel de dag zitten tikken achter mijn computer op Word 2007 omdat ik een natuurkunde verslag voor school moest maken. Ik ben nu eindelijk klaar dus wou ik nog snel een tabel invoegen in mijn verslag op Word maar tijdens dat invoegen wou ik nog ff snel naar boven scrollen en toen liep Word opeens vast. Hij geeft nu al een tijdje aan dat die niet meer reageert.

Ik kan niet afsluiten want anders zal alles wat ik heb gedaan verloren gaan. Ik zit hier echt met een probleem. Weet iemand raad? Ik heb nog niet afgesloten,ik heb hem gewoon zo gelaten,in de hoop dat Word weer reageert.

Zal ik gewoon gaan slapen en de computer de hele nacht openhouden en morgenochtend kijken of Word weer reageert?

Bij voorbaat bedankt,

Groetjes
 
Kijk eens in Mijn Documenten of een andere map die je gebruikt voor Word. Misschien staat daar een z.g. tijdelijk bestand met dit soort tekens er voor ~$s
Dat kan je in Word (of desnoods Kladblok) inlezen en dan snel onder een andere naam opslaan. Dan heb je in ieder geval het grootste deel van je bestand te pakken.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens in Mijn Documenten of een andere map die je gebruikt voor Word. Misschien staat daar een z.g. tijdelijk bestand met dit soort tekens er voor ~$s
Dat kan je in Word (of desnoods Kladblok) inlezen en dan snel onder een andere naam opslaan. Dan heb je in ieder geval het grootste deel van je bestand te pakken.

Moet je daarvoor het bestand niet eerst voor hebben opgeslagen ofzo?

Want dat word document heb ik zo goed als nieuw geopend. Een nieuw leeg document.
 
Als de machine aan is blijven staan, dan nú de stekker eruit halen (letterlijk) en daarna opnieuw aanzetten. Hele beste kans dat Word een herstelbestand voor je heeft, in Word.
 
Als de machine aan is blijven staan, dan nú de stekker eruit halen (letterlijk) en daarna opnieuw aanzetten. Hele beste kans dat Word een herstelbestand voor je heeft, in Word.


YEAH,gelukt.

Dank je wel gast0225,je bent echt mijn redder in nood. Ik heb mijn laptop de hele nacht aan gelaten. Daarna heb ik de stekker eruit gehaald en heb ik hem opnieuw opgestart en Word had een hersteldocument aangemaakt voor me.

Heel erg bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan