DOCUMENT_ROOT probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mick93

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Beste forumleden,

Voorheen zat ik bij Host A en hier maakte ik gebruik van de volgende code:
require $_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/include/file.php';

Dit werkte geweldig. Ik ben nu echter overgestapt op Host B. Als ik het dan gebruik, krijg ik het volgende probleem:
Warning: require(/htdocs/include/file.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/**/*/***/domains/***/htdocs/www/index/nld/posts/inlog.php on line 7 Fatal error: require(): Failed opening required '/htdocs/include/file.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/**/*/**/domains/**/htdocs/www/index/nld/posts/inlog.php on line 7

Ik snap er werkelijk niets van.
Het betreft hier in totaal zo'n 950 bestanden waar het fout gaat. Het is voor mij dus niet te doen om te werken met ../../ in de files.

Heeft iemand een oplossing?

Groet,

Mick

Edit: Uit respect voor de hostingbedrijven geen namen genoemd

Laatst bewerkt:
Tsja, dan zul je de DocumentRoot voor die nieuwe site duidelijker moeten vastleggen op /home/**/*/***/domains/***/htdocs in je httpd.conf bestand (of welk configuratie-bestand je er ook maar voor gebruikt).

Tijs.

Waar moet ik dat doen dan? Ik zou totaal niet weten waar ik überhaupt een configuratie bestand hebt staan als ik heel eerlijk ben haha.

De documentroot wordt nergens gedefinieerd, als dat is wat je bedoeld

Tsja, daar kan ik je niet mee helpen. Dat zou een vraag moeten zijn voor je hosting provider, zéker als je vastzit aan beheerprogramma's als Plesk, DirectAdmin etc. om al je aanpassingen te doen voor wat betreft (de inrichting van) je databases, websites etc.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan