documenten afhalen van beschadige backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb een backup geprobeerd terug te zetten, gemaakt met Acronis True Image van externe schijf naar de laptop maar na een goed begin waarbij er aangegeven wordt dat er nog 32 en dan 28 en dan 23 minuten te gaan zijn staat er dan ineens nog 3 uur, dan, nog 5 uur, dan 10 uur en uiteindelijk stond er nog 13 uur te gaan. Ik heb toen na uren en uren wachten de pc maar uitgezet en was dus echt alles kwijt. Ook mijn D partitie met data waaronder een vertaling waar ik maanden aan gewerkt heb was weg. Windows opnieuw geïnstalleerd en na eerst de backup op DVD gebrand te hebben een nieuwe poging gewaagd. Echter met hetzelfde verhaal alleen kwam er nu een melding dat er een bestand niet bereikt kon worden.
Is er nu een mogelijkheid om toch van deze backup alleen mijn documetnen af te halen? Daar staat een heel groot deel van mijn vertaling op en hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen.

Dat is zeker mogelijk.

Ik hebt het zo niet bij de hand maar je kunt Acronis True Image ook installeren onder Windows.
Na installatie kijk je in de Programma Map --> Acronis True Image en daar heb je dan zover ik weet een opties om ook een restore te doen.
Je opent je backup bestand en je kiest daar de bestanden die je wilt terugplaatsen.

Als je even goed naar de opties kijkt kom je een heel eind denk ik.

Inderdaad, het is gelukt. Onder de mogelijkheid om files en folders terug te zetten zit de mogelijkheid om via een soort verkenner aan te vinken wat je terug wilt zetten en kun je kiezen naar welke partitie of map.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan