Documenten, Computer, Configuratiescherm etc. starten niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkey

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Hallo,

Ik heb gister Windows 7 upgrade geïnstalleerd en nu heb ik een probleem. Ik heb geupgraded van Windows vista home premium naar windows 7 home premium. Nu ik de windows 7 heb, kan ik mijn documenten, computer en configuratiescherm niet meer openen. Dit terwijl Word en Excel het bijvoorbeeld wel doen.

Als ik op Documenten klik, komen ze onderin de taakbalk te staan. Ik zie dan dat voorbeeldje, maar als ik daar vervolgens op klik, lijkt het of hij het beeld uit vliegt.

De documenten staan wel degelijk op de computer, want als je word opstart kun je de documenten daar wel openen.

Wie heeft er enig idee hoe je dit kan oplossen?

mvg rik

Je hebt dan denk ik iligale vista gehad
Had ik ook in kon niet meer bij mijn bestanden
Nu legale gekocht en alles werkt perfect dus licht niet aan 7
Je had waarschijnlijk iligale vista

Nee hoor ik had wel degelijk de legale. Het gaat namelijk om een laptop die vista had in de actieperiode dat je windows 7 kon krijgen voor 15 euro.

Er zit voor vista dus geen cd bij. Die is voorgeïnstalleerd. Voor Windows 7 heb ik alleen de Upgrade DVD.

Nou ik heb gewoon de stappen gevolgd via de CD. Handmatig ben ik niet bezig geweest.

Nee,ik bedoel updaten bij Microsoft.
Configuratiescherm>Windows Update

Laatst bewerkt:
Kijken of er nog updates zijn,die nog niet zijn binnengehaald,zou evt. je probleem kunnen oplossen!

Het is inmiddels opgelost door middel van het rechtsklikken op bureaublad en bij de bovenste icoon de 2e monitor uit te schakelen.

Toch bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan