documenten kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dommie

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
Nadat ik wat problemen had met spyware heb ik Hitman-pro gedraaid. Dit ging perfect, alleen niet onder alle accounts (in XP).
Mijn man en kinderen konden onder hun account niets meer.
Ik heb toen deze 3 accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt. Dat ging goed, alleen zijn wij nu alle documenten + foto's, die erin stonden, kwijt.
Weet iemand óf ik die terug kan vinden en, zo ja, hoe?!

Grtz.

Bij het verwijderen van een account vraagt hij ook of hij persoonlijke bestanden moet verwijderen, heb je hier ja of nee gedaan?

Oke, neem aan dat de betreffende gebruikers de bestanden in Mijn documenten hebben gezet?

Ga dan met de verkenner naar c schijf, dan Documents en Settings Daar staat als het goed is ook de oude gebruiker nog tussen en kies daar voor Mijn Documenten.

Ben bang dat ik toch alles kwijt ben want ik zie het niet hoor.

Blijkbaar staan ze nog wel op de harde schijf, alleen kunnen ze niet meer benaderd worden. Als je de user accounts weggooit en opnieuw aanmaakt, krijgen ze een nieuw profiel en dus ook een nieuwe map mijn documenten. Het nieuwe account is due niet meer gekoppeld aan de oude map mijn documenten.

Log in als administrator en zoek naar de bestanden die je mist, bijvoorbeeld *.doc voor word bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan